lisene Skrevet 25. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2015 Du har helt rett i at det kan være noe som ligger der , de mer avanserte malware / virusene kan legge seg i boot sektoren på disken din og selv om du formaterer så kommer de tilbake , andre plasser er usb flash enheter , eksterne drev osv osv... Det kan også være en maskinvare feil som har dukket opp og som ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt , men er personlig ikke helt i topp form pga kraftig forkjølelse så må nesten henvise deg til å opprette en tråd her : Maskinen fungerer ikke hvor du beskriver maskinvaren din og problemene dine (du kan jo også legge igjen en lenke til denne tråden der) så vil noen trolig hjelpe deg til videre feilsøking. Antar jeg er i bedre form til helgen så tar en titt innom da og ser om jeg kan komme med noen bedre tips. Takk for hjelp. Så får du ha god bedring. Ikke bare pc er som får virus. Pc en fungerer, selv om den låser seg innimellom og jeg jeg reagerer på treghet. Samtidig er jeg nok også veldig obs nå på alt. Jeg får være forsiktig. Holde meg unna nettbanken til jeg er sikker. Kjøre ofte antivirusprogram og lese og lete om jeg kan finne ut noe. Jeg får opprette en tråd på det andre stedet hvis det skjærer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå