Gå til innhold

Oslo, slik jeg så det: Mølla

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøye utvalgt utsnitt gjør bildet severdig, og bygningen blir nesten penere enn den er i virkeligheten. Du er jo nærmest for en svart/hvit ekspert å regne, og jeg vil tro det er helt riktig velge dette, og som forsterker seerinntrykket. (Tok noen bilder av kjente bygninger fra litt spesielle synsvinkler samme dag i Oslo jeg også, får se om jeg tør legge noe av det ut på Bildekritikken)

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Severdig! Herlig uttrykk. Nesten på grensen til grafisk. Enig med ragnar her, at s/hv gjør seg godt. Men ville nesten tro at det hadde blitt fint hvis du prøvde en fargeseparering også. Jeg synes ihvertfall disse gamle fabrikkene har et fint rølig skjær i seg :)

Endret av Deleted
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer:-) Har jo lett for og bli s/hv eller litt uklart, når jeg skal presentere hvordan jeg ser ting:-)

@Ragnar, så er der intet og frykte ved å legge ut dine skråblikk på byggningene. Alltid gøy og inspirerende og se hvordan andre ser på ting og tang (som f.eks Kim Jung Un, der han stadig er ute og ser på ting....)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Om du ikke var første mann til Mølla fikk du i alle fall et seværdig bilde av den.

Denne fasaden gjorde seg absolutt i s/hv .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for hyggelige kommentarer:-) Hadde ca 5 min. til rådighet på min Oslo tur, så da måtte jeg gjøre det beste ut av det. Håper på bedre tid en annen gang.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Det er bra urettferdig, dette bygget har jeg gått forbi uendelig med ganger, men ingen av bildene mine ble så stilige. Dette var skikkelig kult, beste bilde fra Osloturen din av de jeg har sett.

Henning

Takker Henning:-) Urettferdig og urettferdig fru Blom.....du sier det jo selv, "dette bygget har jeg gått FORBI uendelig med ganger" Du må simpelthen bare stoppe neste gang:-) Lo godt når jeg leste kommentaren din. Her kommer en forvirra Sør/Nordlandsk sjel til byen i 5 min og ser det som en innfødt ikke ser...... Kjenner godt til det og ikke se det som er meg nærmest i hverdagen. Stryker liksom bare forbi ting og tang. Bør lære seg til og stoppe opp en gang i blant!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...