rogkas Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Tja, en når et slags praktisk minstenivå. På et eller annet punkt drar en det for langt og ulempene blir da fort større enn fordelene.Men, det er vel mulig at bedriftene regner markedsføringsfordelene som verdt det når kundene ikke vet bedre. Kundene vet nok stort sett om et produkt er interessant eller ikke, men når det gjelder fysisk størrelse på Ultraportable maskiner så er vi kanskje nå kommet til fysisk minimum. Ingen vet selvsagt dette, men det er jo lov å spekulere. Så det blir altså min spekulasjon, den fysiske størrelsen på Ultraportable kommer ikke til å bli spesielt mye mindre enn den er nå. Skjerm og tastatur er jo heldigvis fortsatt på samme arealmessige størrelse som det har vært veldig lenge, det er kassa rundt, og vekten på den, som er redusert. Det er forsåvidt ganske fint. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 1 Kundene vet nok stort sett om et produkt er interessant eller ikke, men når det gjelder fysisk størrelse på Ultraportable maskiner så er vi kanskje nå kommet til fysisk minimum. Ingen vet selvsagt dette, men det er jo lov å spekulere. Så det blir altså min spekulasjon, den fysiske størrelsen på Ultraportable kommer ikke til å bli spesielt mye mindre enn den er nå. 2 Skjerm og tastatur er jo heldigvis fortsatt på samme arealmessige størrelse som det har vært veldig lenge, det er kassa rundt, og vekten på den, som er redusert. Det er forsåvidt ganske fint. 1 Kundene kjøper for det meste produkter ut av overbevisning om at det er det beste produktet for dem, ikke at det faktisk er det. Sosial status og merkevarenavn er også svært viktige faktorer for at man skal kjøpe seg et slikt produkt. Fjerner du Apple logoen og Os så vil du trolig halvere salget automatisk. Når det gjelder hvor smale ultraportable kan bli så har vi fortsatt litt mer å gå på når det gjelder hvor mye man kan krympe en cpu og hvilken kjøleløsning som blir brukt , min antagelse er at vi fint kan få til 25% mer i løpet av noen år. Det som virkelig behøves nå er lettere og mer effektive batterier for å kunne senke vekten enda mer. 2 : Man kan jo også spørre seg om dette vil ha en påvirkning på hvor mye den bærbare kan tåle av fall og støt , det vil være en begrensning etter hvert som gjør at dette plutselig blir et veldig "tandert" produkt som kan risikere å gå istykker ved første mindre uhell. Lenke til kommentar
TheWaterboy Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Så helt vanvittig teit og dustete "markedsføring". Det er helt grunnleggende at å snakke nedsettende om sine konkurrenter er noe man ikke gjør. Det spiller ingen rolle hvilken vei den type kommentarer går. Hvis dette er det disse tre produsentene kan komme opp med, Dell/Lenovo/Asus, så er det enten svært dårlig stelt hos dem, eller så er de rette og slett desperate... Å sammenligne seg selv med konkurrenter er da ikke å snakke nedsettende om dem. De påpeker da kun fakta.. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 1 Kundene vet nok stort sett om et produkt er interessant eller ikke, men når det gjelder fysisk størrelse på Ultraportable maskiner så er vi kanskje nå kommet til fysisk minimum. Ingen vet selvsagt dette, men det er jo lov å spekulere. Så det blir altså min spekulasjon, den fysiske størrelsen på Ultraportable kommer ikke til å bli spesielt mye mindre enn den er nå. 2 Skjerm og tastatur er jo heldigvis fortsatt på samme arealmessige størrelse som det har vært veldig lenge, det er kassa rundt, og vekten på den, som er redusert. Det er forsåvidt ganske fint. 1 Kundene kjøper for det meste produkter ut av overbevisning om at det er det beste produktet for dem, ikke at det faktisk er det. Sosial status og merkevarenavn er også svært viktige faktorer for at man skal kjøpe seg et slikt produkt. Fjerner du Apple logoen og Os så vil du trolig halvere salget automatisk. Når det gjelder hvor smale ultraportable kan bli så har vi fortsatt litt mer å gå på når det gjelder hvor mye man kan krympe en cpu og hvilken kjøleløsning som blir brukt , min antagelse er at vi fint kan få til 25% mer i løpet av noen år. Det som virkelig behøves nå er lettere og mer effektive batterier for å kunne senke vekten enda mer. 2 : Man kan jo også spørre seg om dette vil ha en påvirkning på hvor mye den bærbare kan tåle av fall og støt , det vil være en begrensning etter hvert som gjør at dette plutselig blir et veldig "tandert" produkt som kan risikere å gå istykker ved første mindre uhell. Og på hvilket grunnlag skal noen dømme andres årsaker til å kjøpe et produkt? Hvis det er en datamaskin de skal ha, og de kjøper seg et eller annet som ikke du syns er riktig, er det da dumt? Om folk kjøper seg noe av tekniske årsaker, sosial status eller merkevare så er da det virkelig ikke opp til andre å dømme. For meg spiller det liten rolle om det er Apple eller noe annet, folk skal få kjøpe seg det de har lyst til og som de mener dekker deres egne behov. Helt uten at du, jeg eller noen andre skal fly etter dem å kalle dem "sau", "geit", "ku" eller noe annet som enkelte bruker for å karakterisere folk som tar andre valg enn det de selv syns er riktig. Det kan godt hende du får rett i din spådom om ytterligere reduksjon av vekt. Men det er fremtiden, den har vist seg vanskelig å spå... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Og på hvilket grunnlag skal noen dømme andres årsaker til å kjøpe et produkt? Hvis det er en datamaskin de skal ha, og de kjøper seg et eller annet som ikke du syns er riktig, er det da dumt? Om folk kjøper seg noe av tekniske årsaker, sosial status eller merkevare så er da det virkelig ikke opp til andre å dømme. For meg spiller det liten rolle om det er Apple eller noe annet, folk skal få kjøpe seg det de har lyst til og som de mener dekker deres egne behov. Helt uten at du, jeg eller noen andre skal fly etter dem å kalle dem "sau", "geit", "ku" eller noe annet som enkelte bruker for å karakterisere folk som tar andre valg enn det de selv syns er riktig. Det kan godt hende du får rett i din spådom om ytterligere reduksjon av vekt. Men det er fremtiden, den har vist seg vanskelig å spå... Hvis årsaken er åpenbart markedsføringen til Apple og ikke selve produktet, så er det synd at kundene lar seg overbevise på den måten , synes du ikke det? Eller spiller det ingen rolle hva selve produktet leverer så lenge det har en Apple logo? Jeg dømmer på ingen måte de som kjøper seg et Apple produkt , jeg påpeker bare at det faktisk finnes like gode eller bedre produkter rent teknisk sett hos andre leverandører , da selvsagt uten Apple OS. Det ser derimot ut som dette er et svært sårbart tema hos deg når du drar inn flokkmentaliteten , om du føler deg såpass truffet av en slik kommentar bør du kanskje gå litt inn i deg selv og vurdere om du faktisk tar de riktige valgene til daglig eller om de som kommer med slike kommentarer (sau og lignende , noe jeg ikke har nevnt i det hele tatt )faktisk kanskje er inne på noe siden du faktisk reagerer på denne måten? Nå må jeg nesten påpeke at jeg har ikke noe ønske om å ta deg eller andre som liker Apple produkter , derimot er det på sin plass å påpeke at det ikke lenger er noe "spesielt" ved de mobile produktene som blir levert, og at det finnes mange gode alternativer til Apple sine produkter som leverer enten like gode spesifikasjoner eller er bedre enn det Apple kommer med. Så får det bli opp til sluttbrukeren om man ønsker å leve i Apple sin verden eller om man ønsker å være litt mer fri og kunne selv velge til en viss grad hvilke kombinasjoner av programvare og duppeditter som samkjører best for sitt eget behov. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Hvis årsaken er åpenbart markedsføringen til Apple og ikke selve produktet, så er det synd at kundene lar seg overbevise på den måten , synes du ikke det? Eller spiller det ingen rolle hva selve produktet leverer så lenge det har en Apple logo? Jeg dømmer på ingen måte de som kjøper seg et Apple produkt , jeg påpeker bare at det faktisk finnes like gode eller bedre produkter rent teknisk sett hos andre leverandører , da selvsagt uten Apple OS. . Det finnes masse gode produkter, men hvis man har satset på Apple så er maskiner med Windows antagelig skivebom. Like mye bom som Apple er for de som har satset på på Windows/Android. Hvis maskinene til Apple hadde vært totalt ubrukelige for folk, så hadde de antagelig ikke hatt mange, mange hundre millioner kunder og nå er blant de aller største selskapene i verden. At maskinene dermed er laget av Apple, og har en logo fra Apple, er vel ikke helt unaturlig. Jeg vil tippe at et produkt fra Dell har en logo fra Dell...:-) Det ser derimot ut som dette er et svært sårbart tema hos deg når du drar inn flokkmentaliteten , om du føler deg såpass truffet av en slik kommentar bør du kanskje gå litt inn i deg selv og vurdere om du faktisk tar de riktige valgene til daglig eller om de som kommer med slike kommentarer (sau og lignende , noe jeg ikke har nevnt i det hele tatt )faktisk kanskje er inne på noe siden du faktisk reagerer på denne måten? . Jeg finnes overhode ikke sår, det er tross alt bare dataprodukter det er snakk om. Du har ikke nevnt noe dyrebeskrivelse, men det er ganske vanlig blant de mest lavpannede å skulle kalle spesielt folk som velger Apple for sauer. Sånt er selvsagt bare dumt, men de som gjør sånt vil antagelig ikke slutte med det uansett. Nå må jeg nesten påpeke at jeg har ikke noe ønske om å ta deg eller andre som liker Apple produkter , derimot er det på sin plass å påpeke at det ikke lenger er noe "spesielt" ved de mobile produktene som blir levert, og at det finnes mange gode alternativer til Apple sine produkter som leverer enten like gode spesifikasjoner eller er bedre enn det Apple kommer med. Så får det bli opp til sluttbrukeren om man ønsker å leve i Apple sin verden eller om man ønsker å være litt mer fri og kunne selv velge til en viss grad hvilke kombinasjoner av programvare og duppeditter som samkjører best for sitt eget behov. Som allerede sagt, det finnes masse gode produkter. Jeg gikk fra Windows/Android for rundt fem år siden, en for meg svært vellykket overgang. Føler jeg mer låst? På ingen som helst måte. Men har jeg fått en betydelig enklere og stabil datahverdag der maskinene ikke bare fungerer mye bedre, men også løser absolutt alle de samme databehovene jeg hadde med Windows i tillegg? Ja, absolutt. Hvis det er å skulle føle seg låst, som de som antagelig aldri har tatt i et produkt fra Apple påstår, så gjerne for meg. Da kan jeg godt være låst til noe som virkelig funker. Selv om det altså ikke er sånn, jeg kan når som helst bytte fra Apple til noe annet akkurat på samme måte som jeg byttet fra Windows/Android til Apple. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Rogkas : Slik jeg leser svarende dine så argumenterer du mer for å overbevise deg selv enn du gjør for å overbevise meg om at du har tatt det riktige valget. Som sagt , for meg er det null problem hvilket produkt du kjøper , jeg stiller meg kun kritisk til at man lar seg overbevise så enkelt når det ikke lenger er riktig at "Apple skyen" er de eneste til å levere et såpass homogent og bruker-intuitivt opplevelse og at det nå ikke er så store skilnader som mange påpeker. Jeg har heller ikke sagt at Apple sine produkter er låst, dette er ord du selv legger på plass , jeg har kun påpekt at man kan ta et valg mellom å leve innenfor Apple sine produkter og tjenester eller velge noe annet som er litt mer friere (og som trolig byr på sine egne problemer , eksempelvis Windows / Linux distroer ). Min erfaring med Apple sine produkter begrenser seg til iPhone og en bærbar datamaskin her i hjemmet fra ca 2013 som jeg fikk i gave , den er trolig maskinen som er minst i bruk selv om den fungerer helt greit og har blitt med sammen med den andre bærbare pcen når vi har vært på lengre turer med ungene og har hatt behov for å ha 2 datamaskiner med oss så jeg kan ikke si at jeg føler meg truffet av den kommentaren du kom med i slutten av innlegget ditt. Uansett så tror jeg at Apple produktene vil fortsette med å være populære , men det er tross alt innovasjon og gode produkter man lever av og det er her Apple og andre produsenter vil utkjempe slagene sine. Leverer man ikke over tid vil kundene også svikte selskapet man vanligvis stoler på (om det så er Microsoft , Apple , Google etc)... Endret 14. mars 2015 av Malvado Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Rogkas : Slik jeg leser svarende dine så argumenterer du mer for å overbevise deg selv enn du gjør for å overbevise meg om at du har tatt det riktige valget. ... Det må du gjerne tro. Jeg hadde over 20 år med Windows fra midten av 80-tallet, mulig det startet med noen år med ren DOS først. Til slutt orket jeg ikke mer av alle småproblemer med Windows, Plug&Play, kompatibiltetsproblemer, driverproblemer, ustabilitet/BlueScreen og andre større og små ting som gjorde Windows krevende. Android var samme opplevelse de årene jeg hadde det. Etter skiftet til Apple har jeg så og si ikke dataproblemer i det hele tatt. Det betyr en god del for meg, for jeg har blitt mest interessert i at ting funker, ikke hvordan det funker... Hold deg til Windows/Android du, hvis det er det du har. Og hvis du opplever det som det beste valget for deg, helt supert. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Så helt vanvittig teit og dustete "markedsføring". Det er helt grunnleggende at å snakke nedsettende om sine konkurrenter er noe man ikke gjør. Det spiller ingen rolle hvilken vei den type kommentarer går. Hvis dette er det disse tre produsentene kan komme opp med, Dell/Lenovo/Asus, så er det enten svært dårlig stelt hos dem, eller så er de rette og slett desperate... For de 66 reklamefilmenne apple stod bak med "Mac vs PC" gjør jo ikke narr av konkurrentenne sine i det heletatt. En ting er å gjøre narr av, en annen ting er det å juge folk opp i trynet. Sånn som for eksempel å si at det bare er noen få bøyde iphone 6? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Sånn som for eksempel å si at det bare er noen få bøyde iphone 6? Så, la oss si at Apple sa omtrent følgende: "det er bare noen få bøyde iPhone" (For å bruke eksemplet ditt...) Hvordan er dette nedsettende ovenfor sine konkurrenter? Det denne sidediskuskonen faktisk handler om... (Men du har kanskje, på din ganske vanlige måte, kun trukket ett ord, eller alternativt en del av en setning, for å lage din egen nye sak om det?) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Rogkas : Slik jeg leser svarende dine så argumenterer du mer for å overbevise deg selv enn du gjør for å overbevise meg om at du har tatt det riktige valget. ... Det må du gjerne tro. Jeg hadde over 20 år med Windows fra midten av 80-tallet, mulig det startet med noen år med ren DOS først. Til slutt orket jeg ikke mer av alle småproblemer med Windows, Plug&Play, kompatibiltetsproblemer, driverproblemer, ustabilitet/BlueScreen og andre større og små ting som gjorde Windows krevende. Android var samme opplevelse de årene jeg hadde det. Etter skiftet til Apple har jeg så og si ikke dataproblemer i det hele tatt. Det betyr en god del for meg, for jeg har blitt mest interessert i at ting funker, ikke hvordan det funker... Hold deg til Windows/Android du, hvis det er det du har. Og hvis du opplever det som det beste valget for deg, helt supert. Har ikke hatt problemer med kompabilitet / driverproblemer som har latt seg løse siden jeg brukte MS-DOS , og på den tiden var det som regel minnerelaterte problemer i forbindelse med spill som var den største utfordringen. Windows 95 hadde mye ustabilitet og blåskjermer , det samme helt til XP dukket opp som var langt mer stabilt etter Pack 1 og 2. De siste 7 årene har det så og si vært minimalt med utfordringer på Windows i alle fall relatert til Windows Vista / 7 og nå 8.1 , visse ting har det selvsagt vært , men ikke sammenlignbart med tidligere Windows versjoner. I dag er det jo sånn at det så og si er bare å plugge i en enhet så fungerer den , eller sørge for å ta en Windows update , eventuelt kjøre programvaren som kommer med enheten. Har faktisk Joysticks fra 2001 som fungerer helt 100% på W 8.1 og det sier noe (Med force feedback). Jeg er heller ikke ukjent med Apple da jeg eier en liten brukt bærbar fra ca 2013 med Mountain Lion og diverse som jeg fikk i gave for å ha berget bildefilene fra den samme pcen når disse skulle overføres til en ekstern hd og brukeren greide å slette alt av filer både på Mac'en og den eksterne Hd'en. Personlig prøver jeg å finne et brukergrensesnitt som dekker mine behov og som føles såpass fritt at jeg ikke blir unødvendig låst til det , noe Apple , Microsoft og Linux ikke har greid å overbevise meg 100% med enda. Alle har sine begrensninger så jeg faller som regel tilbake på MS pga programvaren som jeg bruker til det daglige og personlige preferanser. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 ...fint å høre at Windows har blitt bra. Da har man to jevngode, stabile plattformer for PC-bruk; Windows og OSx. Så blir det opp til kunden å velge mellom to goder og lande på den som man selv vil ha. - Har du allerede bygget opp en løsning basert på Windows og er fornøyd med det, fortsett med det. - Har du allerede bygget opp en løsning basert på OSX/Apple og er fornøyd med det, fortsett med det. - Står du fritt til å bygge noe helt fra bunn, velg det du mener gir deg best bruksverdi. Enten det er Apple eller et eller annet med Windows. - Ønsker du å være enda litt særere, sats på noe tech-greier som Linux eller lignende. Det kalles valgfrihet og ingen av oss bør la våre personlige preferanser være styrende for andres valg. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Sånn som for eksempel å si at det bare er noen få bøyde iphone 6? Så, la oss si at Apple sa omtrent følgende: "det er bare noen få bøyde iPhone" (For å bruke eksemplet ditt...) Hvordan er dette nedsettende ovenfor sine konkurrenter? Det denne sidediskuskonen faktisk handler om... (Men du har kanskje, på din ganske vanlige måte, kun trukket ett ord, eller alternativt en del av en setning, for å lage din egen nye sak om det?) Interessant hvordan du fjernet tidligere quotes for å forsøke å diskredittere mitt svar. Intet nytt fra den kanten med andre ord. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Sånn som for eksempel å si at det bare er noen få bøyde iphone 6? Så, la oss si at Apple sa omtrent følgende: "det er bare noen få bøyde iPhone" (For å bruke eksemplet ditt...) Hvordan er dette nedsettende ovenfor sine konkurrenter? Det denne sidediskuskonen faktisk handler om... (Men du har kanskje, på din ganske vanlige måte, kun trukket ett ord, eller alternativt en del av en setning, for å lage din egen nye sak om det?) Interessant hvordan du fjernet tidligere quotes for å forsøke å diskredittere mitt svar. Intet nytt fra den kanten med andre ord. De quotes jeg ikke tok med handlet altså om å snakke nedsettende om sine konkurrenter, du må gjerne belyse bedre hvordan du mener bøyde iPhone har noe å snakke nedsettende om sine konkurrenter å gjøre... Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Sånn som for eksempel å si at det bare er noen få bøyde iphone 6? Så, la oss si at Apple sa omtrent følgende: "det er bare noen få bøyde iPhone" (For å bruke eksemplet ditt...) Hvordan er dette nedsettende ovenfor sine konkurrenter? Det denne sidediskuskonen faktisk handler om... (Men du har kanskje, på din ganske vanlige måte, kun trukket ett ord, eller alternativt en del av en setning, for å lage din egen nye sak om det?) Interessant hvordan du fjernet tidligere quotes for å forsøke å diskredittere mitt svar. Intet nytt fra den kanten med andre ord. De quotes jeg ikke tok med handlet altså om å snakke nedsettende om sine konkurrenter, du må gjerne belyse bedre hvordan du mener bøyde iPhone har noe å snakke nedsettende om sine konkurrenter å gjøre... Den quoten du tok bort handlet om hvorvidt enkelte aktører lyver for sine kunder. Hvor nødvendig er det å produsere masse unødvendige innlegg bare fordi du forsøker å forstumme alle som ikke slikker apple opp etter ryggen? 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Sånn som for eksempel å si at det bare er noen få bøyde iphone 6? Så, la oss si at Apple sa omtrent følgende: "det er bare noen få bøyde iPhone" (For å bruke eksemplet ditt...) Hvordan er dette nedsettende ovenfor sine konkurrenter? Det denne sidediskuskonen faktisk handler om... (Men du har kanskje, på din ganske vanlige måte, kun trukket ett ord, eller alternativt en del av en setning, for å lage din egen nye sak om det?) Interessant hvordan du fjernet tidligere quotes for å forsøke å diskredittere mitt svar. Intet nytt fra den kanten med andre ord. De quotes jeg ikke tok med handlet altså om å snakke nedsettende om sine konkurrenter, du må gjerne belyse bedre hvordan du mener bøyde iPhone har noe å snakke nedsettende om sine konkurrenter å gjøre... Den quoten du tok bort handlet om hvorvidt enkelte aktører lyver for sine kunder. Hvor nødvendig er det å produsere masse unødvendige innlegg bare fordi du forsøker å forstumme alle som ikke slikker apple opp etter ryggen? Løgn er aldri greit, uansett hvor den kommer fra. Din påstand er altså at Apple har løyet i saken om bøyde iPhone. En slik påstand er selvsagt noe du ikke slenger frem uten at du kan dokumentere den, for å hevde at noen ljuger er ikke noe man bør kaste hit og dit. Jeg aner ikke hvor omfattende denne saken om bøyde iPhone er. Alt jeg har lest er ulike kommentarer på nettsider og litt saker i ulike nettsider, men ingen av de kan rettferdiggjøres som fakta i saken. Men siden du påstår løgn i saken, så har du vel fakta, ellers ville du vel ikke påstått dette? Det spiller liten rolle for meg hvilket firma som blir kritisert, jeg er ikke opptatt av sånt. Men jeg er opptatt av etteretterlighet og edruelighet i hva man kaster ut påstander om. Så kom igjen, fortell oss dine fakta om hvorfor Apple har løyet i saken. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Åjaaa, du fikk ikke med deg det du nei, avsløringene som dukket opp i trådene om emnet... der det kom frem at apple hadde inført internt i sine egne supportsystemer dette som en av de vanligste feilene på iphone 6, samtidig som de hevdet at det fantes kun 9 tilfeller globalt...Til ære for deg: Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Åjaaa, du fikk ikke med deg det du nei, avsløringene som dukket opp i trådene om emnet... der det kom frem at apple hadde inført internt i sine egne supportsystemer dette som en av de vanligste feilene på iphone 6, samtidig som de hevdet at det fantes kun 9 tilfeller globalt... Nei, har ikke hørt om dette. Men som jeg allerede har sagt flere ganger...det spiller ingen rolle om det er Apple, Google, Microsoft, IBM eller hvem som helst andre, store eller små bedrifter som snakket usant eller direkte juger...det er alltid like uakseptabelt. Jeg fikk med meg at de hevdet det skulle være 9 tilfeller, noe jeg syns virker mistenkelig svært lavt. Men jeg vet ikke fakta, og kan dermed heller ikke påstå løgn. Jeg håper inderlig ikke du heller kaller avsløringer i en tråd i et nettforum som fakta i noen som helst sammenheng. Endret 15. mars 2015 av rogkas Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Snip Nå er det ikke nettforum som har kommet med dette , faktisk flere aviser og store medier som har fått med seg saken : http://www.vg.no/forbruker/apple/har-apple-fikset-bendgate-i-all-stillhet/a/23326599/ For å nevne en av dem. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Snip Nå er det ikke nettforum som har kommet med dette , faktisk flere aviser og store medier som har fått med seg saken : http://www.vg.no/forbruker/apple/har-apple-fikset-bendgate-i-all-stillhet/a/23326599/ For å nevne en av dem. ...og som jeg allerede har sagt til det (sikkert) kjedsommelige... Løgn og usannheter er aldri akseptabelt og alle bedrifter, store som små, nasjonale som globale, må tåle kritkk hvis de blir tatt i sånt. Jeg har ikke noe sted hevdet at Apple har englevinger på ryggen, de har helt sikkert også noen stygge historier bak seg. Men påstår man at noe farer med løgn, så bør man kunne dokumentere det. Selv den artikkelen i VG er vel strengt tatt spekulasjoner, men det er kanskje det nærmeste man kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg