jarex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Heisann dere jeg har ett MEGET rart problem med pc'n spiller musikk eller spill eller hva som helst så lagger lyden i 1-2 sec når jeg skriver på tastaturet bruker nå onboard ac97 lydkort men har også prøvd sblive da blir det værre har prøvd alt mulig tenklige ting installer windows2000 og winxp samma problemet kun installert rein maskin uten noe ekstra dill dall men problemet er der fordiom noen som har noen råd om hva jeg kan prøve ?? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg synes du skal prøve å få tak i nye drivere til lydkortet ditt så kanskje det blir mye bedre uten at du trenger å bruke så mye penger det er veldig kjipt å bruke mye penger når du ikke har dem og det er helt forferdelig å lese lange setninger uten stor bokstav og punktum.... Har du oppdatert driverne? Til både lydkort og skjermkort? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 som nevnt nye lyddrivere, men chipsetdrivere er også lurt Lenke til kommentar
jarex Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 har akkurat formatert og lagt inn nye driver til ALT faktisk, var sånn i den gamle pc'n min og eneste som har følgt med fra den er kabinett og powersupply men har testa anna power, så jeg vet ikke jeg altså, har til og med levert maskina til testing dem klarer ikke finne utav feilen de heller, har også minimalt med komponenter. Lenke til kommentar
jarex Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Har også lagt inn chipsett drivere men det som er så rart er att det var sånn på gamle pc'n min nå og eneste som er igjen fra den er powersupply og kabinette Lenke til kommentar
jarex Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Ingen som har noen andre råd og gi meg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå