TI-83 Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Er dette i drift på lørdager? Slik at de kan motta ting i butikken på lørdag, og du kan hente de da? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 Er dette i drift på lørdager? Slik at de kan motta ting i butikken på lørdag, og du kan hente de da? Ja. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 Har aldri opplevd at de leverer ting på en lørdag, men ingenting står i veien for å hente noe som allerede var kommet på en lørdag. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Jeg har hentet pakker på post i butikk når jeg har brukt UPS,Posten og postnord =) på lørdager Endret 14. mars 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
TI-83 Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2015 Hm. Skjedde ingenting på sporingssiden i dag. Lenke til kommentar
Visi Skrevet 15. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2015 Som flere andre skrev, fullt mulig å hente pakker på butikkene på lørdager men de kjører ikke ut pakker til butikkene på lørdager, kun mandag-fredag. Lenke til kommentar
TI-83 Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2015 Som flere andre skrev, fullt mulig å hente pakker på butikkene på lørdager men de kjører ikke ut pakker til butikkene på lørdager, kun mandag-fredag. Merket det. Da vet jeg jo dette til en annen gang. Og hvis noen andre lurer på dette viktige spørsmålet, så ligger jo denne tråden her som dokumentasjon, til potensiell evig tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå