Tullballj Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Noen som kjenner til denne typen motor? Noe spes jeg må passe på v. Eventuelt kjøp? Er en eldre motor ukjent merke. Noen som kan hjelpe og fortelle meg mer om motoren? Endret 13. mars 2015 av Tullballj Lenke til kommentar
Selle Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Det ser ut som en eldre Tohatsu, men så mye mer en det klarer ikkje jeg å få ut av de bildene. Det skal være en plate en plass med modellnummer og seriennummer Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 ser ut som modellen som kom i 86 ca. Disse tross alder yter som moderne motorer, driftssikker og lett. Minus er høyt forbruk og mye støy. Umulig å skru på da bolter til topp sitter fast. Her er en video av min gamle 30 hk 85 modell. https://youtu.be/pWvDZMilI_w Jeg bytter til en ny Evinrude 25 hk og farten gikk ned to knop. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg hadde Tothatsu 25 i 1994 da jeg fikk min første båt, båt og motor var da 5-6 år gammelt. Tohatsuen var pålitelig, men som Luske_Ludvig sier, forbruket var relativt høyt og den bråkte noe innforjæ.. På den tiden syntes jeg det var tøft. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Tohatsu lager gjerne mest lyd når man er drittlei problemene og vipper den av akterspeilet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå