Gå til innhold

Vi som jobber med Kundeservice

Krozmar

Anbefalte innlegg

Jobber nå som teknikker, men bruker det meste av tiden med kundeservice og synes det er utrolig flott og ha en jobb hvor jeg kan møte og preike med så mangt av personligheter.. Så jeg har laget en liten liste av mine favoritter.

1. De som kommer litt forvirret inn slenger en hånd i bordet og krever at vi skal fikse ett produktet de har klart å ødelegge før vi etter litt om og men finner ut at det er kjøpt hos en helt annen butikk..
  2. De som det lukter så kraftig av at man er usikker på om de vil huske at de leverte fra seg produktet på service.
  3. De med forskring som får alltid avslag fra forsikringsselskapet gang på gang da de forteller forsikringselskapet at de ikke gjorde noe galt eller at det IKKE har vært noe uhell og mener det er en helt klart er en reklamasjonsak.
  4. De som drar frem mobilen eller åpner laptopen på skranken og bruker en halvtime på å forklare problemet, uten at verken de eller vi finner noe problem..
  5. De som kaster den 2 dager gamle PCn i skranken så det smeller og forteller at den ikke funker.
  6. De som tror 3. gangs rep på forsikring betyr nytt produkt..
  7. De som har meldt ett produkt stjålet, men blir overasket av at det er hos service hos oss da de ikke husker og ha innlevert det..

De aller fleste kundene er som regel hyggelige og trivelig, men det er slike saker man husker best og det gjør hverdagen litt morro :)

Så jeg lurer litt på hva andre som jobber innenfor kundeservice opplever, og om de har noen gode historier :)

EDIT: Ser nå at det er en annen trå som jeg kunne postet denne på.. Så beklager for dette til admin...

Endret av Krozmar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Var innom Elkjøp og sto å kikket på en fantastisk stor LED-skjerm da en ekspeditør spurte om han kunne hjelpe meg. Jeg sa jeg trengte nytt fjernsyn og ekspeditøren svarte de ikke drev med slike ting men hvis jeg gikk litt lenger innover på senteret ville jeg finne en optiker som kunne hjelpe meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...