henrikrox Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei Har for tiden en kraftig stasjonær. Har fortiden hatt en Dell XPS 13" (nye 2015 utgaven). Men likte ikke maskina. Har en venninne som er storfornøyd med sin Surface Pro 3. Tenkte å bruke den til generell jobb samt reising etc. At den har 64GB lagring syntes jeg ikke er så ille. Har usb 3.0 harddisker og faktisk usb 3.0 usb flash drive i ganske store størrelser. Syntes prisen nå var ganske fin. Syntes den kostet opp mot 7000 kr for litt siden. Den koster jo nå like mye som en iPad 64GB, men denne er jo mye mer funksjonell Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Surface Pro 3 til 4895,- (Ekspert) tror jeg er et av de beste kjøpene en kan gjøre akkurat nå. Hva var det imidlertid du ikke likte med nye Dell XPS 13? Den vil jeg tro er en enda bedre maskin. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Surface Pro 3 til 4895,- (Ekspert) tror jeg er et av de beste kjøpene en kan gjøre akkurat nå. Hva var det imidlertid du ikke likte med nye Dell XPS 13? Den vil jeg tro er en enda bedre maskin. Var så mye flex i tastaturet samt skallet. Jeg har grøss mot flex Så elkjøp priset den ned til 4890 nå også. Kan jo være verdt å prøve den ihvertfall og så levere tilbake hvis det er helt krise. Venter egentlig på Asus x305 (konkurrent til den nye macbooken). Men ser også at den har veldig mye flex i tastaturet. Fordi de nekter å bruke aluminium heller veien, de sprøyter bare sånn alu lag på toppen som bare er noen mm tykt, men gjør at "base" konstruksjonen blir så fleksete. Syntes det er ubehagelig. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Kommer vel også en ny utgave snart, men den vil sikkert være vifteløs og ha Core M CPU, som vil gi bedre batteritid, men litt dårligere ytelse. Tror jeg bare kjører på jeg. Virker som enten så elsker man den, eller misliker den Endret 13. mars 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Bare en liten oppdatering, kjøpte meg surface (den kjipeste versjonen siden den var så billig), og er så imponert, koster like mye som en iPad men gjør så mye mer. Helt fantastisk. Har blitt surface frelst Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Bare en liten oppdatering, kjøpte meg surface (den kjipeste versjonen siden den var så billig), og er så imponert, koster like mye som en iPad men gjør så mye mer. Helt fantastisk. Har blitt surface frelst Grattis! Har Surface Pro 3 selv. Med 256 GB. Skulle egentlig bare ha på prøve en liten stund, men den ble værende i mitt eie. Macbook'en er kuttet ut, iPad'en er borte. Glimrende å kunne dra på langtur uten å måtte ha med både bærbar PC og nettbrett. På Surface'n får jeg gjort absolutt alt jeg vil. Perfekt til bilderedigering, filmredigering, surfing, tekstbehandling, filmtitting etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå