Ungjenta Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei! Går 1P og har en mattelekse jeg trenger litt hjelp med... Sender oppgaven på personlig melding om det er noen som melder seg frivillig til å hjelpe litt Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei! Går 1P og har en mattelekse jeg trenger litt hjelp med... Sender oppgaven på personlig melding om det er noen som melder seg frivillig til å hjelpe litt Du får nok mye mer respons om du legger ut oppgaven her. Lenke til kommentar
Ungjenta Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Ingen smarte hoder? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hvis du legger ut oppgaven og hva du har prøvd selv, så skal vi nok kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg hjelper gjerne med en oppgave eller to Lenke til kommentar
Fallacious Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Ingen smarte hoder? Jeg kan prøve og hjelpe til Endret 15. mars 2015 av Fallacious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå