Gå til innhold

Nytt Videokamera

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg leter etter et nytt videokamera. Zoom er viktig, det må kunne ha HD kvalitet i lite lys, Viewfiner (ikke et must men vil gjerne ha dette når jeg filmer i sollys, HD skjerm å jeg og mine venner kan se videoene mens vi filmer, mic in, og flere innganger hadde vert fint og flere bonusser, dette har jeg et budsjett på 3700kr. Tripod (helst svart :) og kan bevege kameraet i mange veier opp, ned, høyre-venstre, og sånt) og en mic (boom mic er kansje best til filmlaging?

Nå bruker jeg et Panasonic DMC-TZ30 fotoapparat som ikke er helt bra nok for meg, brukler også GoPro Hero 3+ Black edition.

Har dere noen anbefalinger? DSLR er ikke utelukket, men helst videokamera slik at jeg får best kvalitet.

Takk på forhånd!

~Henrik

EDIT:: Budsjett hevet til 5800kr, mic er med i budsjettet. tripod er ikke. HD skjermen er ikke altfor viktig, men da er viewfinder et must.

Endret av -#-#
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke ekspert på området, men tviler på at du får et kamera med HD-skjerm til 3700kr. Ser ikke helt hvorfor man skulle trenge det, så fremt man ikke er på ekstremt høyt nivå.

Jeg har hevet budsjettet mitt, se på editen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...