AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei. En 18år gammel gutt her! Jeg hører "Drr drr .drr dr" i venstre øret når det er stille. Det kan være plagsomt spessielt hvis jeg jobber med skolearbeid, enda dumt er det at man føler vibrasjoner. Hvis jegf har litt musikk i bakrunnen(trenger ikke å være høyt) eller beveger meg steder der det er litt støy nivå, så føler jeg ikke vibrasjoner eller lyden lenger. Jeg har hatt dette i tre dager nå. Kan det være tinnitus? Anonymous poster hash: dfebf...56d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Lyden er veldig rolig. Og nokså lav, men kan være plagsom spessiet med vibrasjonene. Anonymous poster hash: dfebf...56d Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Kan det være at det er hjertet ditt som slår? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Kan det være at det er hjertet ditt som slår? Det kan være mulig. Men den første tanken som slo meg da jeg følte dette var muskel sammentrekning. Jeg lå i sengen og "antok" at jeg strakk litt for mye på nakken(og da får man en sånn lyd i øret), og det var grunnen, men så merket jeg at lyden varte lenger enn hvis det hadde vært det. Men nå har jeg den konstant egentlig. Anonymous poster hash: dfebf...56d Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Dette kan være tinnitus , dvs øresus. Det er helt ufarlig og man bør prøve å unngå å "lytte etter det" da det på denne måten kan forsvinne helt av seg selv. Dessverre er det noen få som får vedvarrende øresus (har det selv) og det er en tillstand man må leve med. Uansett ta en tur til legen og forklar problemene om du føler at det er svært ubehagelig , spesielt om du føler det vedvarer da det kan blit gjort noe med det for å forhindre at det blir permanent helt i starten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Dette kan være tinnitus , dvs øresus. Det er helt ufarlig og man bør prøve å unngå å "lytte etter det" da det på denne måten kan forsvinne helt av seg selv. Dessverre er det noen få som får vedvarrende øresus (har det selv) og det er en tillstand man må leve med. Uansett ta en tur til legen og forklar problemene om du føler at det er svært ubehagelig , spesielt om du føler det vedvarer da det kan blit gjort noe med det for å forhindre at det blir permanent helt i starten. Bær jeg vente en uke før jeg går til legen? Det er der fortsatt, men akkurat nå er det veldig lavt. Anonymous poster hash: dfebf...56d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg skal aldri høre på musikk mer!! Anonymous poster hash: dfebf...56d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå