AfterGlow Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Nå har også bilprodusentene begynt å ta i bruk VR-teknologien.Her «kjører» han Lamborghinis nye superbil med VR-briller Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Han "kjører" ikke Lamborghinis nye superbil. Han "sitter på." En ikke ubetydelig forskjell... 5 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Må ha vært verdens kjedeligste Lamborghini tur, halve morroa er jo å få kjenne på akselerasjonen. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Må ha vært verdens kjedeligste Lamborghini tur, halve morroa er jo å få kjenne på akselerasjonen. Jeg må si meg uenig i det, axen er hele morroa. Hvis man ikke har liten tissefant da ;D Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Må ha vært verdens kjedeligste Lamborghini tur, halve morroa er jo å få kjenne på akselerasjonen. Jeg må si meg uenig i det, axen er hele morroa. Hvis man ikke har liten tissefant da ;D Uenig. Halve morroa er aksen, og resten er kjøreegenskapene (svinger, toppfart ++). Utseendet er en bonus fra en annen verden. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Uanig, morroa med denne er alle de blonde bimbobertene som sklir ned i passasjersetet og etterlater en fuktig dam på skinnet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg