Deathsh00t Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei, Har kjøpt nye felger til min bil, og lurer på hvor mye jeg kan få for de gamle. Har lagt ut felgene på finn, men er veldig usikker på prisen jeg har satt. Her er annonsen; http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=56773211 Hvor mye kan jeg få for disse, tror dere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Fungerende link: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=56773211 Den ene felgen er det jo omfattende skader på, så kan bli vanskelig å få solgt det settet. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Ja, var uheldig med den. Får håpe de blir solgt, ellers så er det bare å sette ned prisen. Forventer 4000, noe jeg synes er en grei pris. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 5000 kan jo være et greit utgangspunkt å prøve seg på. 19" og originale er det som veier opp her. Kan være fordel å skrive felgbredden og innpress med i annonsen i tilfellet folk med andre biler vil lure på om de passer. Koster nok noen tusen å pusse de opp og omlakkere, så må man påspandere seg nye dekk i tillegg. Da må man være ganske interessert i akkurat disse felgene. Kan hende du ikke får mer enn et par tusen også da. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 To ting som streifer meg med denne annonsen. For det første har du både dårlige og få bilder. To av felgene dine er ødelagt, og fra det ene bildet ser det ikke bra ut i det hele tatt. Dette burde du hatt større fokus på i annonsen. Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Var ikke akkruat lett å ta bilder, de ligger på loftet med begrenset plass. Skal prøve å få til noen bedre bilder og oppdatere annonsen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ellers er jo finn ganske lett å tolke: masse henvendelser på kort tid = pris for lav, få/ingen henvendelser på lang tid = pris for høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå