Transon Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Som tittel sier har jeg risting i ratt og bilen i seksti plus. Hender at det humper også litt men det trur jeg er fjærene. -kappa fjører -ikke balansert dekk enda Noe anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Balanser hjulene dine 3 Lenke til kommentar
Transon Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Balanser hjulene dine Det jeg har en anelse om. Har sommer skift, når er det anbefalt å skifte over? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Balanser hjulene dine Det jeg har en anelse om. Har sommer skift, når er det anbefalt å skifte over? http://www.dekkmann.no/no/dekkfakta/frister_for_dekkskifte/ 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hadde det samme. Trodde jeg måtte balansere hjulene. De var 0 (helt sentrert). Hos meg var det senterringer som manglet (ikke orginalfelg). Men hvis du ikke akkurat har skiftet dekk/hjul så er det nok balansering. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Det kan være så enkelt som at det ligger grus i felgene, spesielt hvis det er snakk om stålfelger. Lenke til kommentar
Transon Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Kjøpte bilen, hvor selgerskiftet om hjulene på grusunderlag to timer før jeg kom. Så håper det er dekkene Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Har hatt lignende problem, men det var 90kmt+. Det viste seg til slutt å være slakk i kingboltkulen (er det rett navn?). Var svært vanskelig å finne. Problemt viste seg kun når jeg hadde jekket opp bilen akkurat passelig - fremdeles noe vekt igjen på hjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå