V. Haugen Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Sjekk triksene alle nybegynnere bør kunne.Har du lyst til å fly din egen drone? Lenke til kommentar
Mr.x Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Kjedelig at flytiden bare er på 15 min, eller kan man kjøpe større batteri for mere flytid ? Endret 13. mars 2015 av Mr.x Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Kjedelig at flytiden bare er på 15 min, eller kan man kjøpe større batteri for mere flytid ? DJI Phantom 2 vision plus har flytid på 20-25 minutter. Trenger ikke mer enn det, stort sett. Skal du ha større batteri blir farkosten også tyngre så vinningen går litt opp i spinningen. 2 Lenke til kommentar
Mr.x Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Kjedelig at flytiden bare er på 15 min, eller kan man kjøpe større batteri for mere flytid ? DJI Phantom 2 vision plus har flytid på 20-25 minutter. Trenger ikke mer enn det, stort sett. Skal du ha større batteri blir farkosten også tyngre så vinningen går litt opp i spinningen. Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Henrik Gundersen Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Var ute og filmet med drone på lørdagen, da en stor fugl tok tak i dronen og den ene propellen knakk i luften. Etter dette gikk det som det måtte, og dronen gikk helt ut av kontroll med kun 3 av 4 funksjonsable propeller. Turen gikk da rett inn i et tre. Kan tenke meg at dette kunne fått fatale konsekvenser dersom jeg hadde flydd i et tettbygd strøk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Broder'n har Phantom saken og den er farlig hvis den krasjer. Landet i en busk og der den rullet nedover var det ikke greiner igjen. Grenene på busken var ca halvparten av en spisepinne og like harde/ solide. Hvis den hadde landet hvorsomhelst på et menneske eller dyr så hadde huden sprutet og musklene kuttet rett av. Jeg ville heller ha blitt skjært litt i armen enn å få den greia på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg