SuperMorten Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skal hvert øyeblikk kjøpe meg p4 2,8, men lurer på hvilket hovedkort jeg skal velge. Har ikke stort behov for overklokking. Hvilke ram brikker bør evnt velge? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du kan velge f. eks: Abit IS7, IC7, Asus P4p800S, mange billige kort, som er bra på mye, du får til og med klokket Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvis du ikke skal overklokke så tar du 2 stk av PC3200 400Mhz med så lav latency til den beste prisen du finner Corsair og Geil er vel de best ytende merker. Ikke det at TwinMos er dårlig heller Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Som sagt Abit IS7 eller IC7. IC7-G har gigabit lan hvis du hart bruk for det. Skal du ikke klokke ville jeg valgt Twinmos PC3200 moduler. Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hva med et MSI Neo2 (i865) i en eller annen form, forholdsvis billig, raskt og stabilt. Vant test på Tom's hardware for en tid tilbake. Har selv et Neo2Fis2R som jeg er meget godt fornøyd med (dette har også Gigabit lan), brukte tidligere et Asus P4C800 Deluxe som er en del tregere. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 AOpen AX4C Max II med er et veldig fint kort, og ikke så veldig dyrt heller. Det har alt du kan drømme om... AOpen AX4C Max II, Intel 875P Centerwood Chipset. (Gigabit Lan, 8x AGP, S-ATA kontroller, USB 2.0, Firewire 1394, IDE Raid Kontroller) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hva er forskjellen på Ic7 kortene egentlig? Har hør at det er bare MAX3 og et asus kort som funker med Prescott, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå