Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?.....

Jo da. De veier deg når du kommer, og når du drar, også betaler du pr kg du har lagt igjen.

Så hvis du går dit å henter noe får du en utbetalingsgiro i kassen...

kult...bare å ta med seg ALT men trenger + at man tjener penger på det..eler mente du at man måtte betale for hvor mye man tok med seg ?

norsken er ikke helt på topp ...:p

Lenke til kommentar
hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?.....

Jo da. De veier deg når du kommer, og når du drar, også betaler du pr kg du har lagt igjen.

Så hvis du går dit å henter noe får du en utbetalingsgiro i kassen...

kult...bare å ta med seg ALT men trenger + at man tjener penger på det..eler mente du at man måtte betale for hvor mye man tok med seg ?

Jeg mente at hvis man tok med seg noe så ville de veie opp denne mengden og gi deg penger pr. kilo du tok med.

Dette ville da bli det stikk motsatte av hva som skjer hvis du kommer for å levere noe. Det blir da veid, også må du betale for det, pr kilo.

At man på enkelte leveringssteder for avfall ikke må betale for "litt" søppel osv er ikke tatt i med beregningene til denne morsomheten. Der jeg henter søppel får jeg betalt for hver en minste plastkork.

norsken er ikke helt på topp ...:

Min eller din? Personlig finner jeg min egen norsk helt upåklagelig, men er selvfølgelig åpen for innspill

(det forekommer ironi i dette innlegget)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...