Sir Zu Zwat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kom på tanken at jeg kansje kan bruke noe fra søppelfyllinga til å lage ett eget kabinett. Dere har vel ikke noen tips? Mvh. Ole Martin Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Et kabinett laget av skrot fra søppledynga med den HWen inni? Hvorfor akkurat søppledynga? BTW. Du har Athlon XP avatar, også sitter du med en P4 3.2GHz? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du har cola avatar, drikk du BARE cola? d jør i ivertfall.. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Finn en resirkuleringsstasjon og lat som om du skal resirkulere noe... og så plukker du med deg litt fra konteineren med gamle PC'er, TV'er o.l. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?..... Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?..... Jo da. De veier deg når du kommer, og når du drar, også betaler du pr kg du har lagt igjen. Så hvis du går dit å henter noe får du en utbetalingsgiro i kassen... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?..... Der jeg bor betaler vi ingenting, medmindre du kommer med ett svært lass. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?..... Der jeg bor betaler vi ingenting, medmindre du kommer med ett svært lass. eller tar med et svært lass Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?..... Jo da. De veier deg når du kommer, og når du drar, også betaler du pr kg du har lagt igjen. Så hvis du går dit å henter noe får du en utbetalingsgiro i kassen... kult...bare å ta med seg ALT men trenger + at man tjener penger på det..eler mente du at man måtte betale for hvor mye man tok med seg ? norsken er ikke helt på topp ... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 på dynga koster det å levere, men ikke på resirkuleringsstasjoner som Brobekk i Oslo... helt gratis der. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe ..koster det ikke penger å levere inn ting på skroten da?..... Jo da. De veier deg når du kommer, og når du drar, også betaler du pr kg du har lagt igjen. Så hvis du går dit å henter noe får du en utbetalingsgiro i kassen... kult...bare å ta med seg ALT men trenger + at man tjener penger på det..eler mente du at man måtte betale for hvor mye man tok med seg ? Jeg mente at hvis man tok med seg noe så ville de veie opp denne mengden og gi deg penger pr. kilo du tok med. Dette ville da bli det stikk motsatte av hva som skjer hvis du kommer for å levere noe. Det blir da veid, også må du betale for det, pr kilo. At man på enkelte leveringssteder for avfall ikke må betale for "litt" søppel osv er ikke tatt i med beregningene til denne morsomheten. Der jeg henter søppel får jeg betalt for hver en minste plastkork. norsken er ikke helt på topp ...: Min eller din? Personlig finner jeg min egen norsk helt upåklagelig, men er selvfølgelig åpen for innspill (det forekommer ironi i dette innlegget) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe det er nok min norsk jeg snakker om ja desverre..... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 (det forekomm også ironi i dette inlegget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå