odin28 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skal anskaffe meg Nero men har hørt litt forskjellig om hvilke versioner som er best.Noen like Nero 5 og noen sier Nero 6 er best er litt i stuss og lurte på om noen her har noen erfaringer på hvilke av Nero prog som funker best? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det var akkurat samme jeg lurte på. Her i guider skrev de om nero at du burde oppdatere til siste version. Og så står det en del om Nero 6 her: http://www.softmag.no/nero_55.htm Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har brukt nero 6 en stund nå og er veldigt godt fornøyd..Liker spesielt godt Nerovision express 2 for og lage dvd filmer.Med litt kompremering fikk jeg 3 filmer inn på en dvd plate (prøvde for gøy). Det meste av det du trenger følger med Nero 6 og det er nero 6 som støtter flest brennere både av dvd og cd rom brennere..Er ett meget stabilt og bra programm synes jeg..Er og fint med nero in cd hvor det er bare og sleppe filene over og det blir brent til dvd rw plata med en gang. Om du kjøper det online er det 3 pakker du må laste ned,da laster du ned demoen av programmet og registrerer det med serie nummeret du får pr email.Står på siden att det kan gå litt tid før du får det men jeg fikk det etter 2 minutt. Tror ikke du angrer om du går for nero 6 Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har brukt nero6 over en lengre periode, må si at jeg er svært fornøyd! Har så og si ingen feilbrenninger, men det går jo ikke på programvaren, men ellers har nero6 mange greie funksjoner! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ....Om du kjøper det online er det 3 pakker du må laste ned,da laster du ned demoen av programmet og registrerer det med serie nummeret du får pr email.Står på siden att det kan gå litt tid før du får det men jeg fikk det etter 2 minutt. Tror ikke du angrer om du går for nero 6 Har prøvd noen ganger de siste dagene å laste ned demoen, men får ikke lastet ned noen verdens ting fra siden til Nero. Det går en stund og så kommer bare errorside opp. Har prøvt alle downloadsidene. Kan de være overbelastet med trafikk? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 få taki nero 6 ulra - den nyeste verjonen den er rå har ikke feilbrent en gnag etter jeg la inn det ! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Gjerne det - hvor fikk du den fra, lastet ned fra Nero eller..? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 du kan laste ned trail verjon på nero sin hjemmeside: her Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Eh ..det er jo akkurat det jeg skrev jeg har prøvd i flere dager da, men.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 få taki nero 6 ulra - den nyeste verjonen den er rå har ikke feilbrent en gnag etter jeg la inn det ! Hadde du mange feilbrenninger før du la det inn? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 få taki nero 6 ulra - den nyeste verjonen den er rå har ikke feilbrent en gnag etter jeg la inn det ! Hadde du mange feilbrenninger før du la det inn? ja en god del - tor det vbar noe feil med buffern på brennern Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Fikk jeg endelig lastet ned Ner6 Ser ut som det var zonealarm som forhindret det. Var rart det da, har aldri sett at den har stoppet sånne nedlastinger? men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå