Niklasp Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Alle apper har blitt borte, og dette var det eneste som ble igjen.Har du prøvd denne knappen i Spotify? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Spotifys oppfordring virker jo litt rar enn sålenge de ikke har noe ordentlig API man kan bruke å koble seg inn med? Prøvde lyrics med en populær sang. Ariana Grande - Love me harder. Ikke akkurat noen storsukssess. AtW 1 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Spotifys oppfordring virker jo litt rar enn sålenge de ikke har noe ordentlig API man kan bruke å koble seg inn med? Prøvde lyrics med en populær sang. Ariana Grande - Love me harder. Ikke akkurat noen storsukssess. AtW Hmm, et resultat av "edit lyrics"-knappen? - Niklas Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Spotifys oppfordring virker jo litt rar enn sålenge de ikke har noe ordentlig API man kan bruke å koble seg inn med? Prøvde lyrics med en populær sang. Ariana Grande - Love me harder. Ikke akkurat noen storsukssess. AtW Musixmatch er vel en crowd source-tjeneste, så dessverre ikke optimalt.. Alltid noen idioter som må ødelegge. Lenke til kommentar
Bskill Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Dette var skuffende! Jeg kommer til å savne Dagbladet-appen, for den har hjulpet meg å oppdage mye bra musikk de siste årende! Utrolig hendig å kunne lese de siste anmeldelsene, og så bare trykke "play" direkte! Kommer nok ikke like ofte til å nettleseren til dette.. Men det kan kanskje hjelpe om de legger inn Spotify-link i anmeldelsene på db.no.. Lenke til kommentar
KrissTv Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 De store knappene er forferdelig stygge, trodde først jeg hadde fått installert en spotify-klone med unødvendig store elementer. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Glad jeg har Spotify på android da jeg kan ha andre programmer kjørendes samtidig. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Veldig stygt interface som følger trenden med stygg minimalisme, og jeg blir selvfølgelig vant til det etterhvert. Lenke til kommentar
Mac Esso Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Savner lyrics-knapp på mobilappen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg