pro point Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Hei Programfagene jeg har valgt for VG2 er: Matematikk, kjemi, fysikk og biologi. Fordi jeg har hørt at biologi er noe tungt stoff, har jeg nå tenkt på om jeg skal bytte biologi med IT, da jeg har hørt at IT skal være nokså lett. (har også mer interesse for IT enn biologi) Ser også at man ikke trenger biologi for videre studier, da det kan dekkes med fysikk, kjemi og matematikk. Burde jeg bytte? stort sett for å få bedre karakter Takk for raskt svar! Endret 13. mars 2015 av pro point Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 har også mer interesse for IT enn biologi Ja Burde jeg bytte? stort sett for å få bedre karakter Ja x2 Lenke til kommentar
pro point Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 har også mer interesse for IT enn biologi Ja Burde jeg bytte? stort sett for å få bedre karakter Ja x2 har også mer interesse for IT enn biologi Ja Burde jeg bytte? stort sett for å få bedre karakter Ja x2 Takk for svar har nå valgt IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå