Gå til innhold

iPhone 6+ for 1700 kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så er i det heletatt linken du gav meg ikkke for Pluss kansje engang, og vil kansje ikke passe?

dette haster litt for meg jeg må ringe han så fort så mulig for å ungå han selger den til noenandre isteden

Les igjennom tråden en gang til... Du vil ikke ha den!

Den er knust og hardt behandlet, og du må reparerer den selv for spare litt, med ytterligere risiko det medfører...

La den gå til noen andre! :)

Endret av WishYou
Lenke til kommentar

Så er i det heletatt linken du gav meg ikkke for Pluss kansje engang, og vil kansje ikke passe?

dette haster litt for meg jeg må ringe han så fort så mulig for å ungå han selger den til noenandre isteden

Det stemmer, det var en "normal" 6'er. Her er link til skjerm til pluss fra samme selger. Aner ikke om dette er hverken en troverdig selger, gode deler eller noen ting. Mer en dobbelt så dyr. (pris med litt verktøy + moms blir over 4000,-)

Ville heller ikke kjøpt den pga all usikkerheten.

Det verste opp i alt dette er jo at om en knuser en iphone 6+ etter en stund er den jo så og si kondemnert.

Endret av Salvesen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor går du ikke bare til en hvilken som helst mobil butikk og stiller disse spørsmålene?

Hvorfor har vi et diskusjonsforum egentlig, når man kan gå alle andre steder og spørre om ting?

Hvem stoler du mest på? Karen med et ansikt og et "TELENOR"-skilt på t-skjorten sin, tydelig ansatt i bransjen og innehaver av ekspertise, eller den ukjente karen på internettet som heter "Lolzipops" med bilde av en hodeløs bjørn?

Etos.

Lenke til kommentar

Hvorfor går du ikke bare til en hvilken som helst mobil butikk og stiller disse spørsmålene?

Hvorfor har vi et diskusjonsforum egentlig, når man kan gå alle andre steder og spørre om ting?

Hvem stoler du mest på? Karen med et ansikt og et "TELENOR"-skilt på t-skjorten sin, tydelig ansatt i bransjen og innehaver av ekspertise, eller den ukjente karen på internettet som heter "Lolzipops" med bilde av en hodeløs bjørn?

Etos.

Haha, nå skal det ikke sies at alle telenor ansatte virkelig vet hva de sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...