Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sliter noe enormt med 'blackscreen' på min CL50. Den ryker etter 2 minutt når jeg skrur den på. Trodde det var skjermkortet, men installerte driveren på ny og sliter fortsatt. Har stylet XP for noen dager siden, kanskje det er det som gjør det? Er det hardware feil eller hva f*** er det? Irriterende!! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmm Jeg ville prøvd følgende: 1. System Restore 2. Repair 3. Ny innstalering av Windows Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Går for punkt 3. Hvis ikke, plan b: ny maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sitter og installerer XP pro at the moment. Satser på at dette går. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sitter og installerer XP pro at the moment. Satser på at dette går. Du får holde oss oppdatert da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Lot den stå og installere mens jeg var å trente. Nå funker den helt fint. Den har sluttet å støye. Det er deilig med norsk Windows i motsetning til engelsk som jeg har brukt i alle år. Nå sitter jeg og installerer programmer. Får håpe den holder seg. Si ifra hvis dette skjer med andre CL50 eller Z-note 4100 eiere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Oi. Det skjedde igjen. Masse svarte skjermer. Feilrapporten sier at det er skjermkortet mitt som sliter. Jeg sletta de to objektene som forårsaka feilen. Var det dumt det? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Oi. Det skjedde igjen. Masse svarte skjermer. Feilrapporten sier at det er skjermkortet mitt som sliter. Jeg sletta de to objektene som forårsaka feilen. Var det dumt det? Hmm prøv å laste ned Omega drivere! du finner dem her : http://www.omegacorner.com/index_ati.html Disse driverene fungere som smurt hos meg ihvertfall Si ifra åssen det går da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Takk. Skal prøve. Hvis ikke blir det ny maskin. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Takk. Skal prøve. Hvis ikke blir det ny maskin. Bare hyggelig :nice: Du får holde meg oppdatert da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ringer Whitebox i morgen. Ny maskin eller pengene tilbake. Får ikke installert andre drivere når maskinen ikke vil på. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ringer Whitebox i morgen. Ny maskin eller pengene tilbake. Får ikke installert andre drivere når maskinen ikke vil på. prøv å bruke vga connectoren da vel. (koble på en ekstern skjerm) Og innstaler driverene på nen måten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Funker ikke det vet du. Hva tror du var det første jeg prøvde? : Alt er mørklagt. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Funker ikke det vet du. Hva tror du var det første jeg prøvde? : Alt er mørklagt. Jeg ville vært litt forsiktig med å sende den tilbake til whitebox! Det er en liten mulighet for at du aldrig mer ser den igjen. Ikke spør hvorfor men jeg har bare en dårlig magefølelse når det gjelder dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tviler på at Whitebox, nå når de tjener så fett på den maskinen, at de skal ta den fra meg. Skal jeg liksom bare sitte her med en ødelagt maskin? Har ikke jeg rett på pengene tilbake? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tviler på at Whitebox, nå når de tjener så fett på den maskinen, at de skal ta den fra meg. Skal jeg liksom bare sitte her med en ødelagt maskin? Har ikke jeg rett på pengene tilbake? Håper ikke det jeg heller siden jeg også har en CL50 men det er et eller annet som ikke stemmer med det firmaet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Lurer på om de sender til meg før jeg sender til dem. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Lurer på om de sender til meg før jeg sender til dem. tviler sterkt på det Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Tror faktisk kan stole på de, selv om de er sinnsykt trege. Jeg hadde min cl50 i 1,5 mnd og fikk pengene igjen. Det var ikke noe stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå