Gå til innhold

Cl50 Tatt Kvelden

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Sliter noe enormt med 'blackscreen' på min CL50. Den ryker etter 2 minutt når jeg skrur den på. Trodde det var skjermkortet, men installerte driveren på ny og sliter fortsatt. Har stylet XP for noen dager siden, kanskje det er det som gjør det? Er det hardware feil eller hva f*** er det? Irriterende!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Lot den stå og installere mens jeg var å trente. Nå funker den helt fint. Den har sluttet å støye. Det er deilig med norsk Windows i motsetning til engelsk som jeg har brukt i alle år. Nå sitter jeg og installerer programmer. Får håpe den holder seg. Si ifra hvis dette skjer med andre CL50 eller Z-note 4100 eiere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Oi. Det skjedde igjen. Masse svarte skjermer. Feilrapporten sier at det er skjermkortet mitt som sliter. Jeg sletta de to objektene som forårsaka feilen. Var det dumt det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ringer Whitebox i morgen. Ny maskin eller pengene tilbake. Får ikke installert andre drivere når maskinen ikke vil på.

Lenke til kommentar
Funker ikke det vet du. Hva tror du var det første jeg prøvde? :p: Alt er mørklagt.

Jeg ville vært litt forsiktig med å sende den tilbake til whitebox!

Det er en liten mulighet for at du aldrig mer ser den igjen.

Ikke spør hvorfor men jeg har bare en dårlig magefølelse når det gjelder dem :wow:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tviler på at Whitebox, nå når de tjener så fett på den maskinen, at de skal ta den fra meg. Skal jeg liksom bare sitte her med en ødelagt maskin? Har ikke jeg rett på pengene tilbake?

Lenke til kommentar
Tviler på at Whitebox, nå når de tjener så fett på den maskinen, at de skal ta den fra meg. Skal jeg liksom bare sitte her med en ødelagt maskin? Har ikke jeg rett på pengene tilbake?

Håper ikke det jeg heller siden jeg også har en CL50 men det er et eller annet som ikke stemmer med det firmaet :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...