Gå til innhold

Morgengry III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du snur kameraet 180 grader, skulle man tro at det ble bilde av en nese. Hahaha. :-D Likte V2 best pga. den dype blå fargen i vannet.

:rofl: I see your point! Men jeg regner meg selv som en del av kameraet...uten meg blir det heller ikke noe bilde.. :wee: V2 er et bra valg, takk for kommentar! :w00t:

Lenke til kommentar

Du har virkelig bidratt med noen fantastiske landskapsbilder i det siste! Jeg unner deg, ikke bare for den fantastiske naturen du er omringet av, men også evne til å fange disse øyeblikkene. Synes v1 er best :)

Fantastisk hyggelig sagt av deg! :) Har mye flott natur rundt meg og er i stand til å bevege meg rundt i den heldigvis. Skulle hatt litt mer tid bare, men man får prioritere.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott landskapsbilde hvor jeg går for v1med de fine refleksjonene av de snøkledde fjellene , men det var også fint det andre med det ultimate landstedet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott landskapsbilde hvor jeg går for v1med de fine refleksjonene av de snøkledde fjellene , men det var også fint det andre med det ultimate landstedet.

Mvh

Alec

Takk for at du tok en tur innom i dag også! :) jeg har vært på nordlysjakt i dag...uten resultat. Og så har jeg tatt bilde av sola etter dine råd, det hjalp litt det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å bli en fin dag, et vakkert vårbilde med nydelige speilinger i vannet omgitt med vakker natur. Fine farger og en god skarphet

Mvh Torbjørn

Det ble en fin dag, bare synd å måtte sitte inne på jobb.. Tusen takk for så positiv og fin kommentar Torbjørn! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...