Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Morgengry III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei Helene, den tidlige morgensola kommer nok best fram på v2 versjonen, og hvor speilingen av bygningsmassen og trær kompletterer inntrykket. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hvis du snur kameraet 180 grader, skulle man tro at det ble bilde av en nese. Hahaha. :-D Likte V2 best pga. den dype blå fargen i vannet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Hei Helene, den tidlige morgensola kommer nok best fram på v2 versjonen, og hvor speilingen av bygningsmassen og trær kompletterer inntrykket. Vennlig hilsen Ragnar Ja, jeg er enig med deg, men mannen min likte best det andre. Tenk å ha et slikt landsted da! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Hvis du snur kameraet 180 grader, skulle man tro at det ble bilde av en nese. Hahaha. :-D Likte V2 best pga. den dype blå fargen i vannet. I see your point! Men jeg regner meg selv som en del av kameraet...uten meg blir det heller ikke noe bilde.. V2 er et bra valg, takk for kommentar! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Du har virkelig bidratt med noen fantastiske landskapsbilder i det siste! Jeg unner deg, ikke bare for den fantastiske naturen du er omringet av, men også evne til å fange disse øyeblikkene. Synes v1 er best Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Du har virkelig bidratt med noen fantastiske landskapsbilder i det siste! Jeg unner deg, ikke bare for den fantastiske naturen du er omringet av, men også evne til å fange disse øyeblikkene. Synes v1 er best Fantastisk hyggelig sagt av deg! Har mye flott natur rundt meg og er i stand til å bevege meg rundt i den heldigvis. Skulle hatt litt mer tid bare, men man får prioritere.. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Nok et bra bilde fra deg. Håper du ikke kom for sent på jobben denne gang. mvh aagesp Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Nok et bra bilde fra deg. Håper du ikke kom for sent på jobben denne gang. mvh aagesp Nei ikke i dag, dette er jo fra samme morgen som de to andre bildene, har bare snudd meg andre vegen. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ett meget fint og stemningsfullt bilde av vakker natur. Synes de snøkledde fjellene og speilingen av toppen i vannet gjør mye av susen her. Helt klart V1 for meg Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Flott landskapsbilde hvor jeg går for v1med de fine refleksjonene av de snøkledde fjellene , men det var også fint det andre med det ultimate landstedet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Ett meget fint og stemningsfullt bilde av vakker natur. Synes de snøkledde fjellene og speilingen av toppen i vannet gjør mye av susen her. Helt klart V1 for meg Mvh. Rolf Tusen takk for hyggelig svar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Flott landskapsbilde hvor jeg går for v1med de fine refleksjonene av de snøkledde fjellene , men det var også fint det andre med det ultimate landstedet. Mvh Alec Takk for at du tok en tur innom i dag også! jeg har vært på nordlysjakt i dag...uten resultat. Og så har jeg tatt bilde av sola etter dine råd, det hjalp litt det. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Dette ser ut til å bli en fin dag, et vakkert vårbilde med nydelige speilinger i vannet omgitt med vakker natur. Fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Dette ser ut til å bli en fin dag, et vakkert vårbilde med nydelige speilinger i vannet omgitt med vakker natur. Fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Det ble en fin dag, bare synd å måtte sitte inne på jobb.. Tusen takk for så positiv og fin kommentar Torbjørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg