Rivellio Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei, jeg er 19 år, går VG3 fagopplæring IKT. Søkte om lån på 20,000 fra lånekassen og lurer på hvordan dette funker. Bor hjemme, har ikke skilte foreldre og 2 søsken som er under 13 år. Har endel utgifter nå som jeg ikke har foreldre som betaler for meg og er lei av å bruke sparepenger og selge aksjer jeg har fått fra bursdager, konfirmasjon osv. Er det mulig at jeg får lån? og hvordan utbetaler de lån, får jeg alt samlet eller betaler de litt og litt? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 http://stottekalk.lanekassen.no/Videregaende.aspx Utbetales maanedtlig. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hei, jeg er 19 år, går VG3 fagopplæring IKT. Søkte om lån på 20,000 fra lånekassen og lurer på hvordan dette funker. Bor hjemme, har ikke skilte foreldre og 2 søsken som er under 13 år. Har endel utgifter nå som jeg ikke har foreldre som betaler for meg og er lei av å bruke sparepenger og selge aksjer jeg har fått fra bursdager, konfirmasjon osv. Er det mulig at jeg får lån? og hvordan utbetaler de lån, får jeg alt samlet eller betaler de litt og litt? Så du vill ta opp lån fordi du er lei av å bruke sparepenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå