Monica Jansen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hvordan endrer jeg oppsettet på standard internett appen på note 4 sån at mettsiden kommer på deskop mode som standard? Jeg har prøvd debug mode men det kommer det ikke opp alternativet deskop i feilsøking. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg fikset dette mobilsideproblem greiene ved å installere dolphin browser. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Standard nettleser på Note 4 er ikke noe å juble for. Vil annbefale Chrome. Da trykker du bare på instillinger og "vis desktop version" elns som blir problemet borte. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Standard nettleser på Note 4 er ikke noe å juble for. Vil annbefale Chrome. Da trykker du bare på instillinger og "vis desktop version" elns som blir problemet borte. Ok. Men jeg har prøvd chrome men etter en stund må jeg velge deskop på nytt igjen. Løsningen var dolphin browser. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Dolphin browser er en god browser, så bra du er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå