Gå til innhold

samsung ue55hu8205 15.000kr. Godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Hei. Da har jeg og dama akkurat flytta inn i ny leilighet og skal ha oss en ny TV. Har vært på elkjøp og sjekka og vi ble litt fasinert av samsungs buede modeller. Selgeren vi snakket med kunne gi oss en pris på toppmodellen ue55hu8205 til 15000 på en A-vare. Altså på denne: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55HU8205XXE/samsung-55-3d-smart-led-tv-ue55hu8205xxe

Men tilbudet ville bare vare til imorgen (lørdag) da de skulle få inn et nytt parti av modellen.

Mitt spørsmål er om denne TV'en er verdt pengene. Noen som har noen erfaringer med den? Vi vil selvfølgelig ha mest mulig TV for pengene, og syntes UltraHD høres kult og fremtidsrettet ut. Den er såpass ny så fant ingen tester eller erfaringer på nettet.

Vi har kabel-tv fra kanal digital, sitter ca 4m fra tven. Den vil bli brukt til Tv-serier, film, spilling (wii u) vanlig tv-titting, samt litt 3D filmer hvis dette funker bra (har aldri testet det på en TV før)

håper på raske svar, da tilbudet går ut i morra :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De første Samsung 2015 TV'ene kommer vel om noen få dager(js9005, og prisene er hinsides fornuft, nesten 30.000 for 48"). Så selv om det neppe kommer noe prisras til uka tupper jeg at flere vil gi deg "gode tilbud" på de gamle modellene.

Med andre ord en "grei pris", men ikke tidenes røverkjøp hvis du med A-vare mener ny vare (er den brukt hadde jeg forsøkt å presse han litt til).

Endret av ekm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...