John-B Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fra 1. mai får endelig Telenor konkurranse på fiberlinjene sine som de tar grovt overbetalt for. Jeg fikk en selger fra Nextgentel som tilbydde 60/60 til 418,- og 100/100 til 518,- per mnd. Pga elendige erfaringer med selgere som lyver, dårlig kundeservice, og fullstendig idiotisk modem-leie ordning ønsker jeg ikke å bruke NGT. Noen som vet om noen andre bredbånsselskaper som kommer til å selge fiber på Telenor sine linjer? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Telenor. Den drøye hundrelappen i måneden ville for min del lett ha vært verdt det. Selv sitter jeg med 50/15 (58/21) VDSL fra Telenor. NGT er billigere (og har riktignok ikke like høy hastighet enda), men jeg orker ikke tanken på å påføre meg selv den runddansen jeg vet mange kunder må gjennom før de får en operatør til å sende en feilmelding til Telenor (som eier og vedlikeholder kobbernettet). 2 Lenke til kommentar
Blackburn-NOR Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 eg har hatt Nextgentel en gang og eg fikk ikke i det hele tatt det eg betalt for. betalte for 40/20 og fikk 20/10. har bytta til telenor og betaler for 30/10 og får 32/12. så her blir det telenor fram over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå