Transon Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Hallo, jeg måtte dele opp langkjøringen min i to deler og den andre delen skal jeg planlegge en rute og kjøre den uten noe hjelp. men hvordan skal jeg greie å huske hele den to timers ruta? Hva brukte dere som evt. hjelpemidler hvis dere hadde det samme. Start: -Lillestrøm Kirke -Hurdalsjøen Hotell og Konf.senter -Eidsvoll Verk -Jessheim -Lillestrøm kirke Dette er hele ruta og det skal ikke kjøres på noe motorvei. http://puu.sh/gxlft/9991dd0791.jpgDette er ruta jeg kom fram tel Endret 12. mars 2015 av Transon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 GPS Neida, regner med at du ikke får lov til å benytte deg av den, så veinr der det er er mulig, veinavn når det må til på en papirlapp du har med deg. Går ut ifra at du har lov til å ha med deg et ark med det på. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Slik vi gjorde det, var at ved hvert av punktene, kunne jeg ta opp et kart og sjekke hvor det neste punktet var, som i grunn gjør det ganske enkelt hvis du klarer å huske 2-3 veinavn/nummer. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Øvelseskjør ruta et par-tre ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå