Fredrik N. Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 fortøyd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Stilig ! Flotte detaljer og farger . Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Stilig med flotte detaljer. Flotte kontraster mellom fargene. Legger merke til at du har fått frem detaljene i både tau og metall. Knallgod komp. PS Har noen lignende bilder (om en ikke like bra...) som jeg har tatt av RS Ingrid Alexandra som ligger i opplag her i byen, så da lurer jeg jo på om dette også er en redningsskøyte? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Nydelig komposisjon med hensyn til utsnitt og ikke minst fargesammensetninger her. Med vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Takk for at dere kikka på bildet, Pentaxen, Rolf, Ragnar og Helene! Nå går turen til fjells og jeg håper å komme tilbake med noen bra bilder. Ha en fin fotohelg alle sammen! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Stilig bilde! Godt sett og godt fanga Lenke til kommentar
deleted Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 ...har noen lignende bilder (om en ikke like bra...) som jeg har tatt av RS Ingrid Alexandra... Tenkte faktisk på dette bildet jeg også Uansett, godt bilde! Elementene spiller godt sammen. Fine farger, og det diagonale tauet skaper en god dynamikk. Føles nesten så den nederste linjen vil gå nedover, men blir holdt igjen av tauet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg