Gjest Slettet+432 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei! Trenger så sårt hjelp!!! Fikk en pc fra jobben til pappa. Maskinen reagerte ikke på noen tastetrykk og museklikk, selv med 3 forskjellige mus og tastatur. BIOS'en var feilkonfigurert, og jeg tok ut av BIOS-batteriet og satte det inn igjen - så dum var jeg. Selvfølgelig ville den ha meg til å trykke F1 for å fortsette eller DEL for å konfigurere BIOS'en.. Tastaturet funket dagen før på jobben til faren min.. Noen som har en løsning? Beklager hvis jeg ikke har postet i riktig forum! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Er det INGEN som har en løsning???? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Mulig kontakten på hovedkortet er ødelagt? Se nøye etter, dette hender OFTE på ps/2. Hvis det er USB, prøv å ta kontakten ut og inn igjen (en gang, hehe), evt. andre usb kontakter. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 finn fram et annet maskin, slet med det samme på en dell pc, der tok jeg og resetet bios for å få det til å virke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Mulig kontakten på hovedkortet er ødelagt? Se nøye etter, dette hender OFTE på ps/2. Hvis det er USB, prøv å ta kontakten ut og inn igjen (en gang, hehe), evt. andre usb kontakter. Da har det samme skjedd med mus-kontakten også. Det funket på jobben til faren min dagen før, men nå funker det ikke. Det er PS/2 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 samme med min fars fujitsu siemens , måtte ha nytt hovedkort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja, men som sagt, så funket hele greia dagen før. Og det undrer meg hvorfor det ikke funker nå. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noe som er lett å glemme... Som jeg også har gjort i mine tidligere dager (og avogtil gjør nå også), er å sette mus og tastatur i feil port. dvs mus i tastatur-porten og tastatur i mus-port. Se om det ikke er saken her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har sjekket dette flere ganger, så det er ikke problemet ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Klarte det med en USB mus og tastaturet i PS/2 muse-kontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå