ZyraX Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Her er problemet når jeg skal boote opp pcen vil ikke denne pipelyden komme. Jeg har prøvd og fjerne batteriet mange ganger,sånn at jeg har fått restarta biosen men til ingen nytte :grine: .Den vil ikke inn i biosen og det kommer ikke bilde på skjermen.Jeg tror det er den bioschippen det er noe galt med for alt annet virker som det skal.Er det noen som vet noe om det? Takker for alle svar. :-) Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har du hatt batteriet ute i over en halv time? Lenke til kommentar
Maggish Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei. Les i manualen. Der står det at du må fjerne batteriet, så flytte på en pin, så flytte denne tilbake til sin originale posisjon, så sette i batteriet. Da er bios "Reset" Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Faktisk en hel natt. Lenke til kommentar
Maggish Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Trenger bare flytte på en pin i 2 sek så er det gjort... Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Kan du forklare litt nermere? Kansje du kan gi meg et bilde av hvordan dette gjøres,hvis du gidder det? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Vet det, men har faktisk vært borti at det ikke fungerer, det var på et barebonesystem(E-Cube)....merkelig. Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Hei. Les i manualen. Der står det at du må fjerne batteriet, så flytte på en pin, så flytte denne tilbake til sin originale posisjon, så sette i batteriet. Da er bios "Reset" Men kan du forklare litt bedre Eller gi meg en guide eller noe om hvordan du gjør det har ikke så veldig peil.Men et eller noe bilder kan jo si mere en tusen ord Lenke til kommentar
Maggish Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Greit. Denne dingsen er rett ved siden av (til høyre for) batteriet. Det er 3 pinner, den står originalt på 1 og 2, flytt denne til 2 og 3 etter at batteriet er tatt ut. La den være der et kort øyeblikk. Sett den tilbake til 1 og 2. Sett i batteriet igjen og start opp. pipelyd kommer og bios er "Reset" Håper dette hjalp, sitter ikke på min pc for øyeblikket. Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Takker for hjelpen du og håper at det går. Please stand by Lenke til kommentar
Maggish Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg må gå, håper du finner ut av det... Har måttet gjøre det selv flere ganger... =) Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Det skal vel gå det bare så lenge jeg følger bruksanvisningen *grin* Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Fungerte ikke :grine: :grine: :grine: noen andre forlag? Og en liten ting til kansje et dumt spørsmål men,kan man kjøpe løse bioschipper?? Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bruker du usb tastatur så må du bytte til ps2 for å komme inn i bios. Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Jeg bruker ps2 jeg Lenke til kommentar
Treat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 om du har det problemet jeg tror du har må du slå av maskina helt og ta ut rammen en liten stund Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Tror du seriøst det fugerer Har bios noe med rammen å gjøre da?? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 bare prøv hadde akurat samme prob der ikke reset av bios eller noe slikt funka slo av alt av strøm til maskina og pussa litt på minnebrikkene Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Ja jeg kan jo det jeg tokk ut en rambrikke i går men det fungerte ikke,så du har hatt det samme problemet som meg at pcen ikke ville boote.Og du tok ogso ut batteriet og restarta jumperen?Og alt det der sånn som jeg måtte?? Så tok du bare ut rammen og alt virktet *grin* kult. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe stemmer jeg pussa litt forsiktig på de også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå