Ackerman Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hei. Har til i morgen å velge programfag for 2.klasse. Går en såkalt "topplinje" så står kun igjen med 1 valg for neste år. Det jeg har å velge mellom er - Sosialantropologi - Økonomistyring - Fysikk - Kjemi - Internasjonal Engelsk Har selv luket vekk sosialantropolgi og økonomistyring rett og slett fordi det virker gørrkjedeligt. Er redd jeg ikke er flink nok i matte til å klare meg godt i fysikken (ønsker høyt snitt + skal ta S matte). Så valget står til slutt mellom Kjemi og Internasjonal Engelsk. Skulle gjerne hatt inspill på hvor vanskelighetsgraden ligger i de forskjellige fagene, gjerne tidligere som har hatt erfaring med ett eller begge fagene? Foreløpig i år ligger jeg på en sterk 5`er i alt av naturfag Ligger på en god 5 er i Engelsk. setter pris på tilbakemelding Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fysikk 1 tror jeg ikke krevde noe særlig avansert matte. Internasjonal engelsk er det samme som vanlig engelsk, men med andre tema. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fysikk 1 krever ikke at du er veldig god i matte. Men du må være god til å bruke og anvende formler! Om du er god i Naturfag, skal Kjemi gå ganske greit Er en del puggestoff, samt en del regning her også, men simplere enn i Fysikk. Regningen her handler mye om forståelse, i likhet med i fysikken egentlig. Internasjonal Engelsk har jeg null erfaring med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå