dordar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg et nytt kamera.. og jeg har sett på dette kameraet : HP Photosmart 435 digitalkamera 3.0MPix,5x dig. zoom. Prisen er vanvittig god for 3.0 mpix. Hvorfor det? noen som har noe erfaring med kameraet?? er dette et bra kamera? Mvh David Gulbrandsen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvor mye koster det? 5x digital zoom er bare lureri. Digital zoom suger rett og slett, og fører til lavere oppløsning. Er det ekte 3 megapixler, eller interpolert? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Prisen er på 1471. Hvis du velger det billigste stedet på internett. Kameraet har ikke optisk zoom.. og det ER 3 mpx. Men har det mye å si om det ikke er med optisk zoom? Kameraet skal brukes til å ta bilder i farta. Og nevn gjerne andre forslag. Jeg har også sett litt på Cannon Poweshot A300. Er dette et kamera jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Prisen er på 1471. Hvis du velger det billigste stedet på internett. Kameraet har ikke optisk zoom.. og det ER 3 mpx. Men har det mye å si om det ikke er med optisk zoom? Kameraet skal brukes til å ta bilder i farta. Og nevn gjerne andre forslag. Jeg har også sett litt på Cannon Poweshot A300. Er dette et kamera jeg bør vurdere? Canon Powershot A300 er nok ganske likt i spesifikasjoner, 3 megapixler (ekte) og digital zoom. Men nå er Canon kjent for å ha bedre optikk enn HP. Om det er tilfellet når det gjelder disse to kamera, kan jeg ikke garantere. Det går rykter om at Nikon Coolpix 2100 (2 megapixler, 3 x optisk zoom, følger med oppladbart batteri og lader) kommer til å koste under 2000 kroner rundt juletider. Men skal man vente litt, så kan man vente leeenge fordi det alltid kommer noe bedre til billigere pris rett rundt hjørnet. Optisk zoom er ikke så viktig hvis du skal ta partybilder. Når det gjelder feriebilder, naturbilder, nærbilder og sånt så kan optisk zoom være en fordel. Så fort du zoomer med digital zoom, mister du masse oppløsning. Og pass deg... mange reklamerer med 3 megapixler, når det er 2 megapixler interpolert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå