Gå til innhold

Cisco IP 7945 - får ikke tastet inn valg


Anbefalte innlegg

Mulig jeg poster i feil her nå, men det er litt akutt - så beklager hvis dette ikke hører hjemme her.

Jeg sitter på jobb i utlandet, og prøver å ringe kundeservice hjemme.
Problemet er bare at jeg får ikke tastet inn valget mitt når den automatiske stemmen sier "tast inn 1 for privat - tast inn 2 for bedrift - osv osv".

Jeg hører at tastevalget lager den vanlige lyden, men det skjer ingenting, det virker bare ikke. Er dette telefonen som ikke virker, eller kan det være lagt inn av nettverket? I såfall, kan det fikses?

Forøvrig, skulle ønske at alle kundeservicer hadde en "eller vent på svar" som standard...

Telefonen er en IP telefon av typen Cisco IP Phone 7945 og nettet er satelitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...