Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar gaming PC!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar gaming PC fordi jeg begynner å bli lei av å drasse med meg en stasjonær PC hver gang jeg skal til en kompis å game.

Jeg har sett litt rundt på nettet på forskjellige maskiner, men jeg vet ikke hva jeg skal velge, og håper dere kan hjelpe meg med det.

Dette trenger ikke å være verdens kraftigste PC da jeg som oftest bare spiller CS:GO og League of Legends på PC. Disse spillene er ikke spesielt tunge å dra, men jeg vil dra disse på max settings uten å droppe under 60fps.

Jeg ser hovedsaklig etter maskiner som har i rundt 17" skjermer, og jeg vil ikke bruke mer en 15 000kr.

Så om noen av dere har noen tips så setter jeg stor pris på det.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lenovo y50-70 er pcer som leverer mer enn nok ytelse til det du spør etter. De er også relativt tynne og lette, så ingen problem å ta med seg. Med en startpris på 8000 har du også en del komponenter du kan endre på før du når 15000,-

Jeg har den billigste modelle til 8000,- og den drar LoL og CS:GO uten å svette! På maks vel og merke.

Lenke til kommentar

Lenovo y50-70 er pcer som leverer mer enn nok ytelse til det du spør etter. De er også relativt tynne og lette, så ingen problem å ta med seg. Med en startpris på 8000 har du også en del komponenter du kan endre på før du når 15000,-

Jeg har den billigste modelle til 8000,- og den drar LoL og CS:GO uten å svette! På maks vel og merke.

Takk for tipset, men er hovedsaklig på jakt etter en PC med ca. 17" skjerm da jeg er redd for at en 15" kan bli litt lite da jeg spiller på en stasjonær nå med en 24" skjerm nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...