fjarle Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Gratis og mer omfattende enn det som tilbys fra Apple og Google.Nå kan du bruke Nokias Here-kart på iPhone igjen Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Kjekt å vite om, men til mitt bruk holder Apple Maps i massevis. Ikke minst med den tette integrasjonen som ligger i iOS til ulike andre elementer på iPhone. Men det er kanskje mulig dette også er integrert på samme måte i Nokia og Google sine løsninger. Uansett er det bra med alternativer. Lenke til kommentar
alexo89 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Kjekt å vite om, men til mitt bruk holder Apple Maps i massevis. Ikke minst med den tette integrasjonen som ligger i iOS til ulike andre elementer på iPhone. Men det er kanskje mulig dette også er integrert på samme måte i Nokia og Google sine løsninger. Uansett er det bra med alternativer. Du kan ikke sammenligne Apple maps med Here som er vesentlig bedre app. Som gir det så mye bedre informasjon, din fart, om du kjører for fort. mere oversiktig kart. ikke minst offline kart! Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Kjekt å vite om, men til mitt bruk holder Apple Maps i massevis. Ikke minst med den tette integrasjonen som ligger i iOS til ulike andre elementer på iPhone. Men det er kanskje mulig dette også er integrert på samme måte i Nokia og Google sine løsninger. Uansett er det bra med alternativer. Du kan ikke sammenligne Apple maps med Here som er vesentlig bedre app. Som gir det så mye bedre informasjon, din fart, om du kjører for fort. mere oversiktig kart. ikke minst offline kart! Jeg har ikke sammenlignet de. Det er fint at Nokia Here gir mer informasjon til de som foretrekker den. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg skal til Oslo i helga fra sørlandet så tenkte jeg skulle teste denne appen. Det første den gjør er å foreslå en rute som tar 1 time lenger enn hvis man bare følger E39. Tviler på at jeg kommer til å bruke denne noe særlig. Funker sikkert veldig bra på litt mer folksomme steder. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 om du kjører for fort... ...og bare en bitteliten kommentar til dette, det er ikke, eller har aldri vært, spesielt vrient å vite dette, selv fullstendig uten noen som helst form for GPS/kart. Du vet antagelig hvordan...:-) 1 Lenke til kommentar
Schr0dinger Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 om du kjører for fort......og bare en bitteliten kommentar til dette, det er ikke, eller har aldri vært, spesielt vrient å vite dette, selv fullstendig uten noen som helst form for GPS/kart. Du vet antagelig hvordan...:-) Ja, er åpenbart at man skal bruke tachymeteret på armbåndsuret. 2 Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 om du kjører for fort......og bare en bitteliten kommentar til dette, det er ikke, eller har aldri vært, spesielt vrient å vite dette, selv fullstendig uten noen som helst form for GPS/kart. Du vet antagelig hvordan...:-) Det er ikke alle steder det er flusst med fartsskilt. Samt en push (lyd) notifikasjon er bedre enn pull (kikk ned på speedometeret) Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 om du kjører for fort......og bare en bitteliten kommentar til dette, det er ikke, eller har aldri vært, spesielt vrient å vite dette, selv fullstendig uten noen som helst form for GPS/kart. Du vet antagelig hvordan...:-) Det er ikke alle steder det er flusst med fartsskilt. Samt en push (lyd) notifikasjon er bedre enn pull (kikk ned på speedometeret) Svaret er riktig, hvertfall den biten med speedometer...:-))) Men for all del, det er fint med alle hjelpemidler som gjør at folk kan vite hva fartsgrensa er. Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Jeg skal til Oslo i helga fra sørlandet så tenkte jeg skulle teste denne appen. Det første den gjør er å foreslå en rute som tar 1 time lenger enn hvis man bare følger E39. Tviler på at jeg kommer til å bruke denne noe særlig. Funker sikkert veldig bra på litt mer folksomme steder. Har du aktivert alle vegalternativene (bompenger uasfaltert veg etc.)Hadde ett lignende problem mellom Ålesund og Molde, men ordnet seg når jeg aktiverte uasfaltert jeg da det var vegarbeid ett sted på vegen som var uasfaltert. Endret 13. mars 2015 av Zicozz Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg liker kartappen Norgeskart fra Asplan Viak. Den er fin når jeg er ute og går :-) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Og med appen kjørende teller man batterilevetiden på iPhonen i minutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg