AfterGlow Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Byr blant annet på langt bedre batteritid og den nye USB Type C-standarden.Dette er Googles nye og kraftigere Chromebook Pixel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-mnhMJ4 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hva er vitsen med i5 eller i7 når det kjører ChromeOS aka Browser OS.... Er vell ganske overkill man ikke kjører Windows(som jeg ikke vet om de kan). Lenke til kommentar
rokkitan Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Man bør få med seg at denne har to USB type-c porter, en på hver side, i tillegg til to vanlige USB (type A) porter. Da kan man velge hvilken side man vil koble strømadapter/skjerm m.m. til, samt bruke USB utstyr man har fra før uten adaptere. Pixel har også SD-kort leser. Ulempen er vel at det er vanskelig å installere og kjøre Windows pga. manglende driverstøtte så det er begrenset hva man får brukt de ekstra portene til. Endret 12. mars 2015 av rokkitan 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Man bør få med seg at denne har to USB type-c porter, en på hver side, i tillegg til to vanlige USB (type A) porter. Da kan man velge hvilken side man vil koble strømadapter/skjerm m.m. til, samt bruke USB utstyr man har fra før uten adaptere. Pixel har også SD-kort leser. Ulempen er vel at det er vanskelig å installere og kjøre Windows pga. manglende driverstøtte så det er begrenset hva man får brukt de ekstra portene til. Vil ikke akkurat si det er en ulempe at man ikke kan installere Windows på en maskin som ikke er laget for å kjøre Windows. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hva er vitsen med i5 eller i7 når det kjører ChromeOS aka Browser OS.... Er vell ganske overkill man ikke kjører Windows(som jeg ikke vet om de kan). Får se om det blir mulig med windows på den da? Nå kan den kjøre android programmer. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Flott at den nye Pixel er lansert, da håper jeg bruktprisen på den gamle synker til et nivå der vi dødelige kan ta oss råd til den som surfemaskin. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Skulle gjerne sett den med Core M. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fantastisk! En maskin som ikke er forbanna overpriset og med lekkert design. :3 1 Lenke til kommentar
icc Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hva er vitsen med i5 eller i7 når det kjører ChromeOS aka Browser OS.... Er vell ganske overkill man ikke kjører Windows(som jeg ikke vet om de kan). Tipper det er for at den skal kunne gjøre en del tyngre oppgaver. Dem har vel planer om andre brukeområder enn kun å surfe på tek.no :- Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Denne er da like overpriset som den nye Macbooken. Til denne prisen burde en fått skikkelig lagring. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Denne ytelsen kan kanskje sees på som langt mer enn nødvendig ved første øyekast, men jeg tror nok dette er en pekepinn på at Google har planer for ChromeOS som innebærer at de trenger denne økte ytelsen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Denne er da like overpriset som den nye Macbooken. Til denne prisen burde en fått skikkelig lagring. Noen burde finne opp en sky man kan lagre i. På den måten har man data inntakt selv om maskina skulle selvantenne eller falle i Glomma. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Lov å håpe at Google sparker hippieavdelingen og ansetter noen i salgsavdelingen istedet ? Er jo lettere å få klamydia i Vatikanet, enn å få kjøpt flere av produktene til Google i det her landet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Interessant med et 3:2 skjermformat, kanskje dette kan trekke flere i den retningen. Endret 13. mars 2015 av Thorsen 1 Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Denne er da like overpriset som den nye Macbooken. Til denne prisen burde en fått skikkelig lagring. Noen burde finne opp en sky man kan lagre i. På den måten har man data inntakt selv om maskina skulle selvantenne eller falle i Glomma. Eller en kunne brukt en ekstern harddisk. Jeg klager da ikke på mangelen av lagringsplass, men at det er for lite til den prisen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Det stemmer nok veldig bra siden jeg har Acer sin Chromebook med 4GB Ram og 32GB SSD til rundt 3 laken. Denne føles rå ut pga såpass enkelt OS sammenlignet med Notebookene for noen få år siden med Windows som var ett mareritt. Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Skulle gjerne kjøpt denne, om google bare ville selge den til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå