Øystein.F. Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Utviklarane har enda fleire småfeil å luke ut før spelet er lanseringsklart.Ny utsetjing for Project CARS Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Ouch.. Forhåpentligvis venter man ikke forgjeves. Lenke til kommentar
VFish.Civi Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Eneste spillet som jeg virkelig ønsker meg. Begynner å bli lei av å vente :/ 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fint at di polerer. Muligens beste bilspillet XO og PS4 får i nærmaste framtid. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Eneste spillet som jeg virkelig ønsker meg. Begynner å bli lei av å vente :/ Møkk lei av å vente her og. Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 De får bare gnikke og polere. Jeg fortsetter bare med GT6 inntil de lanserer. Evt litt RaceRoom Experience på PC'en. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Fint at di polerer. Muligens beste bilspillet XO og PS4 får i nærmaste framtid. Jeg mistanker at de har større problemer i spillet enn polering. Når de utsetter gang på gang, så synes jeg det tyder på at de har kjerneproblemer (f.eks bilfysikk eller annen sentral kode) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 De kunne gitt det ut med mange bugs og det hadde blitt rabalder... De velger å utsette det og det blir rabalder.. Samme pokker hva utvikler her velger så blir det surmuling.. Håper de lanserer denne lekkerbisken snart men i mellomtida så er forza 2 horizon stor nok til å kvele ventetiden Lenke til kommentar
Kemized Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Surt for alle som venter. Glad jeg kjøpte meg inn i pre-alfa. har spilt dette i over 2 år allerede. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Feilen her er vel at de var for optimistiske med lanseringsdato. Jeg har full respekt for at utviklere holder av et produkt til det er ferdig, det er alt for mange spill hvor det motsatte er tilfelle. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg har full respekt for at utviklere holder av et produkt til det er ferdig, det er alt for mange spill hvor det motsatte er tilfelle. Jeg er enig med deg i dette, men synes selv at det er en negativ trend at utviklere på død og liv skal sette en konkret lanseringsdato tidlig i utviklingsfasen av et spill. Jeg tror alle parter hadde vært tjent på om utviklere heller hadde presentert et forventet lanseringstidspunkt i form av årstall/halvår/kvartal for så å presentere et mer konkret tidspunkt når de faktisk så slutten på utviklingen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg har full respekt for at utviklere holder av et produkt til det er ferdig, det er alt for mange spill hvor det motsatte er tilfelle. Jeg er enig med deg i dette, men synes selv at det er en negativ trend at utviklere på død og liv skal sette en konkret lanseringsdato tidlig i utviklingsfasen av et spill. Jeg tror alle parter hadde vært tjent på om utviklere heller hadde presentert et forventet lanseringstidspunkt i form av årstall/halvår/kvartal for så å presentere et mer konkret tidspunkt når de faktisk så slutten på utviklingen. Det er ingen tvil om hva som lønner seg i det lange løp, men dessverre presses mange utviklere av aksjonærer til å lansere produkter for tidlig. Dette handler primært om ønsket om kortsiktig profitt og mangel på forståelse av produktene. Folkefinansierte spill får litt den samme problemstillingen, hvis de er ærlige og sier "3 år" så vil ingen gidde å støtte de med penger, hvis de lyver og sier "1 år" så får de penger. Jeg har litt sansen for hva Gabe Newell sa om fordelene av å være et uavhengig selskap. Listen over spillselskaper som har blitt mishandlet eller ødelagt av aksjonærer(inkl. andre selskaper) er kjempelang. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Spelet er ute på steam no. Men hetter dåkke Larsen til etternavn så blir navnet blokert av spelet... Så bra første intrykk og skriva in last name: Larsen som ender opp som ******..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå