Gå til innhold

Neverwinter Nights gold pack

Anbefalte innlegg

kjøpte det via www.gamersmix.no , ble utsatt et par ganger, men jeg fikk dog til slutt spillet i posten.

Alt så bra ut, så jeg fjernet plastikken,og satte inn i cd 1 av 3 på nwn, men da poppet det opp "addon installasjon", dvs samme tingen som poppet opp når jeg satt inn i shadows of "et eller annet" cden som kom med (addon 1 til nwn).

http://sexysheep.net/neverwinter-gold-pack.jpg <-----

Noen som vet hvorfor dette skjedde?

cd1 ser helt ok ut, helt til jeg sjekket innholdet opp mot addon disken, der var de helt like.

La også merke til at gamersmix.com har fjernet denne gold packen fra sine sider :wow:

noen ideer?

Er ikke noe veldig stort problem egentlig, fordi jeg kan altid laste ned cden fra internet, men jeg finner den dog ikke :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feilpakket 2 Addon cd-er høres det ut som. Skulle da ikke være noe problem å returnere varen og be om ny?

feilpakket hadde vært en ting, men "designet" på cden tilsier at det er cd1 av neverwinter nights. Ettersom designet på addon cden er helt anderledes :wow:

Sendte nå mail til både de som laget spillet og de jeg kjøpte de hos (gamesmix.com), så vi får se hva som skjer.

Betaler uansett ikke medfølgende faktura før jeg har et spill som fungerer ;)

Bare litt irritert siden jeg hadde lyst å spille nwn idag (aldri prøvd det før :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...