spiff_memphis Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hei, PC-en min fryser bildet etter låseskjerm (alstå, det er fortsatt låseskjermen som viser). Men jeg kan bevege musen. Sitter på en HP Z420 workstation. Det kom ganske plutselig - har ikke gjort endringer i maskinvare eller programvare. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hadde et lignende problem tidligere, da var det diverse små programmer som hadde skylden. I mitt tilfelle "Whatpulse", alt frøs, men lyd og musepeker fungerte fint. Avinstallerte alt jeg ikke trengte så fungerte det. Oppdater skjermkort driverene i samme slengen. Lenke til kommentar
spiff_memphis Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Hvordan fant du ut hvilke programmer som hadde skylden? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Prøvde 1 og 1 til jeg ikke fikk problemet noe mer Lenke til kommentar
spiff_memphis Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Fikk løst problemene Avinstallerte alle små program som ikke ble brukt. Fikset windowsoppdateringer som var feilet (fix ved å følge instruksjonene til hjelp-funksjonen her) Sjekket event log, og fikset opp i problemene her vha google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå