NeEeO Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hei Jeg glemte å feste frimerke på der det stod 'husk frimerke' på lånekasse brevet. Havet den liksom helt spontant inn i rdenrpostkasse røde postkassen fordi jeg måtte rekke bussen . Fristen for å søke stipend er 15. Hva skjer med brevet? Må jeg sende nytt? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Nei, slapp helt av! ALL post kommer fram til adressaten. Muligens en av dere kommer til å få krav om straffeporto, men det er worst case! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Slengte den også i feil postkasse. Den gule hadde de fltytet og var ikke der lenger. Så jeg puttet den inn i den røde, hva skjer da? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg mener å ha lest at de har sluttet med den gule. Uansett så kommer alt fram, poenget med den gule var at lokal post skulle gå litt fortere, men det ble visst for mye stress for Posten med den... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Var faktisk ikkje klar over kva som skjedde, men ser ut som brevet uansett kjem fra, så sant du har riktig adressat. Rasmus Aage Tidemand Figenschou dette har vi testet nøye ut, og det gjør overhodet ingen ting. Det kom aller mest sannsynligvis frem (med mindre du sendte det da du var i nederland... der har vi dårlig erfaring med null-porto sendinger) https://www.facebook.com/groups/2250949343/ http://guru.sol.no/hva-skjer-hvis-man-ikke-putter-frimerker-pa-brevet Det høyrest fornuftig ut. Dumt om ufrankerte brev med potensiell viktig informasjon går i bosset. Ein kan jo risikere at frimerke fell av under transport. Eg går ut frå at Lånekassen tar i mot brevet og enten betalar porto eller sender faktura til deg på porto. Posten vil ikkje opne brev for å sjekke avsendar. Mange brev blir jo sendt utan avsendar. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Posten setter på riktig porto, tar et bilde, sender deg faktura for porto og behandling. Ca 100,-. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Posten setter på riktig porto, tar et bilde, sender deg faktura for porto og behandling. Ca 100,-. Adressen min står ikke der. ikke på utsiden ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå