smort1 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Bra komp. med det lave lyset i fartsretningen. Efektfulle skygger. S/h gjør seg best i slike tilfeller, ja.. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Et flott s/h bilde, personen perfekt plassert i billedflata. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Så var The Prince of Darkness tilbake:-) Dette ble knallbra, der personen vandrer fra lyset og ned i mørket. Kanskje med tunge skritt av en eller annen grunn..... Fin effekt av skyggen som lager linjer inn i bildet og gir dybdefølelse. Fint samspill mellom lys og skygge. Får også en følelse av at personen går mot betrakteren....som er nede i mørket...... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Bra komp. med det lave lyset i fartsretningen. Efektfulle skygger. S/h gjør seg best i slike tilfeller, ja.. Et flott s/h bilde, personen perfekt plassert i billedflata. Vennlig hilsen Ragnar Stilig!! Så var The Prince of Darkness tilbake:-) Dette ble knallbra, der personen vandrer fra lyset og ned i mørket. Kanskje med tunge skritt av en eller annen grunn..... Fin effekt av skyggen som lager linjer inn i bildet og gir dybdefølelse. Fint samspill mellom lys og skygge. Får også en følelse av at personen går mot betrakteren....som er nede i mørket...... Tusen takk! Været er fint for tiden så da er det litt morsommere å vandre gatelangs.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Dette må jo være i S/H på sånne bilder. Jeg er vel litt rar, men jeg likte godt at sola skein i rekkverket. Flott komposisjon! Du er veldig flink til å finne denne type motiver, leke deg med lys og skygger. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Supert bilde! Dette må jo være i S/H på sånne bilder. Jeg er vel litt rar, men jeg likte godt at sola skein i rekkverket. Flott komposisjon! Du er veldig flink til å finne denne type motiver, leke deg med lys og skygger. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg