JokerN_ Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Bruker for øyeblikket en Logitech G500 og en tøymatte som fulgte med BF3 LE. Etter jeg starta med CS igjen så føler jeg at matta må byttes ut, men usikker på hva som er "the shit" til CS om dagen. Sist jeg spilte CS aktivt var det Intellimouse 3.0 og Icemat som gjorde susen (10 år siden sikkert) Endret 19. mars 2015 av Sending! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Bruker Logitech G400s, har vel brukt alle generasjonene av denne tiden MX500. USB kablen har en tendens til å takke for seg etter ett par år. Bruker en stor Q-Pad som musematte, hatt den i typ 10år. Flere som bruker Intellimouse 3.0 fortsatt, Microsoft relanserte den for en tid tilbake faktisk. Husker Icemat og de første steelseries mattene, bråkte noe veldig. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Steelseries QCK+ Heavy og Razer DeathAdder 2013. Anbefaler deg å lete etter en mus med optisk sensor i stedet for laser Sending. Hvis du foretrekker den musa du har, kan du jo se på G400S, samme utforming men med optisk sensor. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Hmm, ja kanskje det er musa som svikter meg. Har faktisk ikke tenkt på at det er laser og ikke optisk. Er hvertfall noe som ikke stemmer. Føler jeg ikke kan stille sens så lavt som jeg pleide før, det funker bare ikke. Har sett litt på Steelseries Rival her nå, noen som har testa den? Ser litt delte meninger på komplett, men stort sett positivt ser det ut som. Lenke til kommentar
Fluen Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 MX518 - Brukt i flere år QCK+ musematte Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Musematta er Steelseries QCK+, rett og slett fordi den er gigantisk. Musa er Logitech G502. Sensoren er blant de absolutt beste på hele markedet, pluss at den har noen programmerbare knapper inkludert som jeg etterhvert har blitt avhengig av. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ei jeg finner på byen, bruker ingen matte. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hmm, ja kanskje det er musa som svikter meg. Har faktisk ikke tenkt på at det er laser og ikke optisk. Er hvertfall noe som ikke stemmer. Føler jeg ikke kan stille sens så lavt som jeg pleide før, det funker bare ikke. Har sett litt på Steelseries Rival her nå, noen som har testa den? Ser litt delte meninger på komplett, men stort sett positivt ser det ut som. På lavere sensitivitet så blir laser "for nøyaktig" rett og slett. Steelseries Rival er jo ganske lik DeathAdder i utforming. Har ingen erfaring med den selv, men de jeg kjenner som har den er meget fornøyd. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Bestilte Rival og QcK heavy. Det er ikke + modellen på matta ser det ut som, men hva er egentlig forskjellen? Jeg vil ha den tykke typen, så gikk for denne: https://www.komplett.no/steelseries-qck-heavy-mousemat/798581 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Heavy er litt tykkere, det tror jeg er den eneste forskjellen. Tror størrelsen er den samme. Lenke til kommentar
airetam Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Bruker Zowie FK1 (ikke mange som har hørt om den, utrolig bra sensor, vekt, størrelse og form) og QcK heavy. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 SS Rival og QcK funker veldig bra. Musa sitter perfekt i hånda.Kjennes på aimen at man har bytta mus, men det kommer seg gradvis. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 SS Rival og QcK funker veldig bra. Musa sitter perfekt i hånda. Kjennes på aimen at man har bytta mus, men det kommer seg gradvis. Den sitter merksnodig bra i hånden, ringfingeren og lillefingeren plasserer seg fint sammen slik at man får et sterkt grep på musa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå