Gjest member-296438 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Oslo, slik jeg så det: Første mann til mølla.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Typisk Oslo! Herlig bruk av lukkertid - akkurat passe uskarpe bevegelser og skarp og fin bakgrunn. Henning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Herlig bilde av Oslo's travelhet. Fin kombinasjon av skarpt / uskarpt. Håper du kom deg helskinnet over veien til Mølla. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Morsom, den du! Kreativ bruk av lukkertid, kan ha noe for seg, slik som i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fint bilde hvor uskarpheten forsterker inntrykket. Var i Oslo på fototur i går jeg også. (Pussig at vi ikke traff hverandre) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Dete ble tøfft!! Skarpt og uskarpt som viser livet i byen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Takker for hyggelige kommentarer på bildet fra den stoore byen. Var bevvist på og skulle ha med en bil og en person uskarpe samtidig for og skape et bilde av travelhet..... @Ragnar, så hadde det jo vært veldig hyggelig og møtes, men jeg hadde vel ca. 5 minutter til rådighet for å ta bilder på Osloturen. Fikk tatt noen, og det er mulig det dukker opp en kjenning i morgen...... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Et veldig beskrivende bilde for hvordan vi ser bylivet, folk som haster av gårde! Ble nesten sliten av å se på! Bedre med sånn arbeidsveg som jeg har...med en liten stopp underveis for å nyte naturen... Veldig bra foto dette! I lika fole godt! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Et veldig beskrivende bilde for hvordan vi ser bylivet, folk som haster av gårde! Ble nesten sliten av å se på! Bedre med sånn arbeidsveg som jeg har...med en liten stopp underveis for å nyte naturen... Veldig bra foto dette! I lika fole godt! Tack så mycke Helene:-) Måtte jo prøve litt hsp ting når jeg først var i byen....så forresten fotsporene etter han mange plasser, og da særlig i skyggefulle partier:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Et veldig beskrivende bilde for hvordan vi ser bylivet, folk som haster av gårde! Ble nesten sliten av å se på! Bedre med sånn arbeidsveg som jeg har...med en liten stopp underveis for å nyte naturen... Veldig bra foto dette! I lika fole godt! Tack så mycke Helene:-) Måtte jo prøve litt hsp ting når jeg først var i byen....så forresten fotsporene etter han mange plasser, og da særlig i skyggefulle partier:-) Hihi!! Det tror jeg på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg