Gå til innhold

Morgengry II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Akams svar på Randi Hansen du....(du vet ho med sola fra 80´tallet)

Flott morgenstemning igjen og en god start på dagen:-)

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar

Enig med Pentaxen; En god start på dagen :)
Dette bildet er bedre enn det igår. Fjellene som ligger lag-på-lag innover og speilingen i sjöen som er speilblank, men stedvis belagt med is. Soloppganger behöver ikke väre röde (som foröverigt er lett å få til ved etterbehandling). Denne er absolutt på höyde med de tradisjonelle rödorange :)

Endret av rolfmm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med Pentaxen; En god start på dagen :)

Dette bildet er bedre enn det igår. Fjellene som ligger lag-på-lag innover og speilingen i sjöen som er speilblank, men stedvis belagt med is. Soloppganger behöver ikke väre röde (som foröverigt er lett å få til ved etterbehandling). Denne er absolutt på höyde med de tradisjonelle rödorange :)

Hellooo! :) Dette er også et rett-fra-kamera-bilde. Det er lett å gå i fella å ville gjøre alt mer intenst. Dette er slik det var, og det er slik jeg vil ha det. Tusen takk for at du tittet innom og kommenterte i dag også, ha en fortsatt fortreffelig dag! :woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Enda en vidunderlig morgenstemning rett fra kameraet.

Er enig i at når utgangspunktet er så bra , da er det bareå la det være slik.

Dyktig fotograf med et bra kamera.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Enda en vidunderlig morgenstemning rett fra kameraet.

Er enig i at når utgangspunktet er så bra , da er det bareå la det være slik.

Dyktig fotograf med et bra kamera.

Mvh

Alec

Tusen takk Alec! Nesten så jeg rødma litt.. :wee: Jeg så først i dag at du har skrevet til meg, jeg skal prøve disse tipsene dine, jeg har faktisk ikke skjønt hva AEL knappen var til. :hmm: Ha en superduper dag videre! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...