Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Morgengry II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Akams svar på Randi Hansen du....(du vet ho med sola fra 80´tallet) Flott morgenstemning igjen og en god start på dagen:-) Ha en flott dag! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Enig med Pentaxen; En god start på dagen Dette bildet er bedre enn det igår. Fjellene som ligger lag-på-lag innover og speilingen i sjöen som er speilblank, men stedvis belagt med is. Soloppganger behöver ikke väre röde (som foröverigt er lett å få til ved etterbehandling). Denne er absolutt på höyde med de tradisjonelle rödorange Endret 12. mars 2015 av rolfmm 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Akams svar på Randi Hansen du....(du vet ho med sola fra 80´tallet) Flott morgenstemning igjen og en god start på dagen:-) Ha en flott dag! Jeg er bare meg jeg...lille, rare meg. Ha en superduper dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Enig med Pentaxen; En god start på dagen Dette bildet er bedre enn det igår. Fjellene som ligger lag-på-lag innover og speilingen i sjöen som er speilblank, men stedvis belagt med is. Soloppganger behöver ikke väre röde (som foröverigt er lett å få til ved etterbehandling). Denne er absolutt på höyde med de tradisjonelle rödorange Hellooo! Dette er også et rett-fra-kamera-bilde. Det er lett å gå i fella å ville gjøre alt mer intenst. Dette er slik det var, og det er slik jeg vil ha det. Tusen takk for at du tittet innom og kommenterte i dag også, ha en fortsatt fortreffelig dag! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fint lys, fine refleksjoner! :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Fint lys, fine refleksjoner! :-) Tusen takk for hyggelig kommentar! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Wonderful work, Helene ... excellent !! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Wonderful work, Helene ... excellent !! Thanks a lot Bekir! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Enda en vidunderlig morgenstemning rett fra kameraet. Er enig i at når utgangspunktet er så bra , da er det bareå la det være slik. Dyktig fotograf med et bra kamera. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Enda en vidunderlig morgenstemning rett fra kameraet. Er enig i at når utgangspunktet er så bra , da er det bareå la det være slik. Dyktig fotograf med et bra kamera. Mvh Alec Tusen takk Alec! Nesten så jeg rødma litt.. Jeg så først i dag at du har skrevet til meg, jeg skal prøve disse tipsene dine, jeg har faktisk ikke skjønt hva AEL knappen var til. Ha en superduper dag videre! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Vakkert! Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Gyllen morgengry dette også, like bra som det forrige. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Gyllen morgengry dette også, like bra som det forrige. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! I morgen snur jeg meg, så får du se hva som er bak ryggen min også. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Gyllen morgengry dette også, like bra som det forrige. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! I morgen snur jeg meg, så får du se hva som er bak ryggen min også. Venter spent på resultatet. Skj 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Dette var utroligh nydelig! Blinkskudd! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Dette var utroligh nydelig! Blinkskudd! Hilsen Tove Tusen Hjertelig Takk Tove! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Flotters morgenstemning dette, syns du har god kontroll på eksponeringa her Vh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Flotters morgenstemning dette, syns du har god kontroll på eksponeringa her Vh Oddmund Om det er kontroll eller flaks kan vel diskuteres, men jeg prøver i hvertfall etter beste evne. Takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg