Gå til innhold

True Crime: Streets Of L.A. - KOMMER NÅ TIL FREDAG

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det så dårlig gameplay på xbox-spill egentlig, Borse?

Tillat meg å svare for ham.

lol rofl fordi d r d, vel lol.

Vi er rimelig lei av useriøse innlegg som dette her. Hvis dere ikke har noe bedre å komme med, ser vi helst at dere tier. Takk.

Lenke til kommentar

Det at X-box er så klart mye bedre enn PS2 er pisspreik!

For det første er X-box nyere og har følgelig nyere og bedre teknologi i seg enn en PS2. Dette igjen medfører bedre grafikk og større mulighet for mer avanserte spill, både teknologisk og rent grafikkmessig. Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne det (ref. han piercing fyrens innlegg om at Xbox vare et soleklart valg foran Xbox). Dersom det var tilfellet, hvorfor er det så mange som i dag fortsatt kjøper seg en PS2 foran Xbox!? Eneste plusset jeg ser med X-box'en er grafikken. Spillene er som oftest mer eller mindre boss! Det er få av dem, og de fleste stinker, både story, setting og gameplay, dog er grafikken god. Skulle jeg kjøpt en konsoll, hadde det vært flere kriterier enn grafikk jeg hadde satt til grunn, f.eks. antall spill tilgjengelig, kvaliteten på spillene (gameplay, story, setting, grafikk, lyd etc.) og det er kun på et fåtall av disse at X-box scorer bedre enn PS2. I mine øyne er PS2 klart bedre enn X-box'en. Jeg ville heller hatt en intelligent pen dame, enn en bimbo av en modell for å si det slik...

Folk har forskjellige preferanser og handler deretter. Ikke alle må ha spill med best mulig grafikk, spillet bør jo også være underholdende og nyskapende, og ikke bare bygge på en gammel ide/teknologi...

Så poenget er at selv om du kanskje synes Xbox er topp, er det mange som har andre preferanser, og burde få ha dem uten at en eller annen dott med flere piercing enn han kan telle til kommer å kritiserer dem for sitt valg.

Lenke til kommentar

For det første er X-box nyere og har følgelig nyere og bedre teknologi i seg enn en PS2. Dette igjen medfører bedre grafikk og større mulighet for mer avanserte spill, både teknologisk og rent grafikkmessig. Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne det (ref. han piercing fyrens innlegg om at Xbox vare et soleklart valg foran Xbox). Dersom det var tilfellet, hvorfor er det så mange som i dag fortsatt kjøper seg en PS2 foran Xbox!? Eneste plusset jeg ser med X-box'en er grafikken. Spillene er som oftest mer eller mindre boss! Det er få av dem, og de fleste stinker, både story, setting og gameplay, dog er grafikken god. Skulle jeg kjøpt en konsoll, hadde det vært flere kriterier enn grafikk jeg hadde satt til grunn, f.eks. antall spill tilgjengelig, kvaliteten på spillene (gameplay, story, setting, grafikk, lyd etc.) og det er kun på et fåtall av disse at X-box scorer bedre enn PS2. I mine øyne er PS2 klart bedre enn X-box'en. Jeg ville heller hatt en intelligent pen dame, enn en bimbo av en modell for å si det slik...

Folk har forskjellige preferanser og handler deretter. Ikke alle må ha spill med best mulig grafikk, spillet bør jo også være underholdende og nyskapende, og ikke bare bygge på en gammel ide/teknologi...

Så poenget er at selv om du kanskje synes Xbox er topp, er det mange som har andre preferanser, og burde få ha dem uten at en eller annen dott med flere piercing enn han kan telle til kommer å kritiserer dem for sitt valg.

Må være det en av dei dummeste inlegga eg har lest.

for det føsrte så handler ikkje x-box om å ha best grafikk, det finnes faktisk mange fine spill med veldig bra gameplay.

kan nevne noen:

Splinter cell

Halo

Kotor

+ en hel del andre

for det andre er du lite saklig når du kaller noen "piercing fyr", tror du noen kommer til å ta deg seriøst da?

(ref. han piercing fyrens innlegg om at Xbox vare et soleklart valg foran Xbox). 

en eller annen dott med flere piercing enn han kan telle til kommer å kritiserer dem for sitt valg
.

Grow up..

Lenke til kommentar

Nå var det ikke snakk om PS2 og X-Box hver for seg, men hvordan ett (1) enkelt spill tok seg ut på de to konsollene. Det er ikke uten grunn at X-Box-reviewen av spillet gjerne scorer et lite hakk høyere, på grunn av grafikken.

Jeg skal være enig i at det finnes en god del flere spill til PS2 enn til X-Box, men det har gjerne noe med at PS1-brukere kjøper PS2, da de kan bruke PS1-spillene på den.. Sony har hatt en del års forsprang, noe som resulterer i et større spill-bibliotek.. logisk nok.

Jeg ville heller hatt en intelligent pen dame, enn en bimbo av en modell for å si det slik...

.. sa gutten som tydeligvis var mer opptatt av hvordan jeg så ut, enn hva jeg skrev.

Edit: "han piercing fyrens innlegg om at Xbox vare et soleklart valg foran Xbox"? Løgn og bedrag! Det har jeg aldri skrevet.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Jeg ville heller hatt en intelligent pen dame, enn en bimbo av en modell for å si det slik...

.. sa gutten som tydeligvis var mer opptatt av hvordan jeg så ut, enn hva jeg skrev.

LOL! Det kunne vært det jeg referte til ja, men dessverre, i denne sammenhengen var det Xbox vs. PS2, hvor Xbox var bimboen med utseende, men uten innhold (henvisning til Xbox Spill), mens PS2 da seff var den pene damen med innhold. Hvordan du selv velger å se på deg selv i denne sammenligningen som ikke har noe med deg å gjøre, er opp til deg...

Det siste om "Han piercing fyren" hentet jeg fordi jeg husket avataren din, men ikke navnet i farten, hverken mer eller mindre og ikke ment som en hån mot ditt utseende, men snarere mot din "trakkasering" av PS2 brukeren. For meg kunne du ha piercet nesen og balla og hatt en lenke gående mellom dem uten at jeg hadde tatt deg for det.

Men over til det saken handlet om X-box vs. PS2... Jeg klar over at Sony har holdt på lenger enn MS og at de derfor, per dags dato, har flere spill tilgjengelig på markedet, men ikke nok med det, det er faktisk flere spill i vente for PS2 brukere enn Xbox brukere...

Til Accce:

Må være det en av dei dummeste inlegga eg har lest.

for det føsrte så handler ikkje x-box om å ha best grafikk, det finnes faktisk mange fine spill med veldig bra gameplay.

Hva i helsikes er det du babler om, du har jo bommet helt på poenget med mitt innlegget! Hold deg til ditt element. Poenget med mitt innlegg var ikke å påvise at Xbox kun handlet om grafikk, men at Xbox, sett i sammenheng med PS2, kun scoret bedre på grafikken, når det gjaldt spillene. PS2 hadde i de fleste tilfeller bedre gameplay og story etc. enn spill til Xbox. Eneste Xboxen scoret bedre på i alle (sammenlignbare) spill var grafikken. Så hele innleggget ditt og de 3 ynkelige eksemplene av spill du kom med faller derfor dessverre på steingrunn da du har hoppet inn i feil debatt. Samtidig må jeg innrømme at du likevel bekrefter mitt poeng med å "ramse" opp "hele" tre spill i "fleng" som har god grafikk og story...

Når det gjelder dette med piercing, så skrev jeg over at jeg ikke husket nicket, men avataren. Kunne selvsagt sjekket, men det gadd jeg ikke og refererte derfor til avataren (noe som tydeligvis har fungert). Jeg er enig i at det var spydig og sarkastisk av meg det jeg skrev, men i den konteksten passet det bra, da mtp hans tidligere poster. Hvor du kommer inn i det hele vet jeg ikke, og ut fra din post å dømme, tror jeg ikke du heller er helt klar over det. Så om du gidder, hold deg til diskusjonen her, eller start en ny tråd, du kan ikke komme stormende inn med en gun'er i hver hånd og skyte helt vilt uten å vite hva du skyter på.

Anyways, piercing-dude (jada jada, jeg vet, psilocybe..) så var poenget mitt, om noe satt på spissen, at det å trekke frem Xbox som en "seierherre" på konsollmarkedet blir feil og da spesielt mtp. argumentene du brukte (ref. "lol rofl fordi d r d, vel lol. ")

Nå var det ikke snakk om PS2 og X-Box hver for seg, men hvordan ett (1) enkelt spill tok seg ut på de to konsollene.

Men når du da skriver

Jada, jada. Bare fortsett å tenk sånn, du. Kanskje du klarer å overbevise deg selv om at PS2'en var et godt kjøp allikevel.

...så har jeg vanskelig for å oppfatte det som om vi her kun snakker om et spill...

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

YEAH GO U!

helt enig!

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så dårlig gameplay på xbox-spill egentlig, Borse?

Tillat meg å svare for ham.

lol rofl fordi d r d, vel lol.

Vi er rimelig lei av useriøse innlegg som dette her. Hvis dere ikke har noe bedre å komme med, ser vi helst at dere tier. Takk.

Tror psilocybe var ironisk....

Lenke til kommentar
hvis dere gleder dere til dette spillet må jeg nok si at jeg prøvde det 8 november i valhall. Hvis du forventer noe i samme sleng som GTA 3 eller Vice City så er det bortkastet ikke kjøp det. STYR UNNA!!!!

Kanskje det ville vært smart å sette seg litt inn i spillet, mao. litt mer enn å prøve det på valhall før man kommer med en knusende konklusjon?

Jeg har hørt om flere som synes spillet blir veldig godt bare de får spilt en stund.

Lenke til kommentar
hvis dere gleder dere til dette spillet må jeg nok si at jeg prøvde det 8 november i valhall. Hvis du forventer noe i samme sleng som GTA 3 eller Vice City så er det bortkastet ikke kjøp det. STYR UNNA!!!!

Kanskje det ville vært smart å sette seg litt inn i spillet, mao. litt mer enn å prøve det på valhall før man kommer med en knusende konklusjon?

Jeg har hørt om flere som synes spillet blir veldig godt bare de får spilt en stund.

Nettop Jonas, du kommer med mine argumenter.

=) spill det mer! enn en dag på valhall gamer.no fyr.

use time...

KOMMET LAANGT!

rocker!

Lenke til kommentar

Har gitt spillet et par timer, og jeg kan ikke akkurat si at det har blitt så mye bedre siden sist. Skyte-systemet er helt ødelagt.. der står du, glad og fornøyd, og plaffer ned et par skurker.. og plutselig finner spillet det for godt å bytte til første persons perspektiv.. og du banner og steiker og prøver å tømme magasinet kjapt nok til at det bytter tilbake til vanlig perspektiv.

Et spill bør dessuten ikke begynne å bli bra etter 5-10 timer med frustrasjon og irritasjonsmomenter.

Lenke til kommentar

Har gitt spillet et par timer, og jeg kan ikke akkurat si at det har blitt så mye bedre siden sist. Skyte-systemet er helt ødelagt.. der står du, glad og fornøyd, og plaffer ned et par skurker.. og plutselig finner spillet det for godt å bytte til første persons perspektiv.. og du banner og steiker og prøver å tømme magasinet kjapt nok til at det bytter tilbake til vanlig perspektiv.

Et spill bør dessuten ikke begynne å bli bra etter 5-10 timer med frustrasjon og irritasjonsmomenter.

dORK! Det er fordi du ikke har følelse nok i fingerne til og kjenne at du holder inne knappen slik at det blir slow mo first person shooting

Lenke til kommentar

Jeg finner det irriterende hvor vanskelig det er å nøytralisere skurker som løper. Når de løper fra meg vil jeg gjerne stoppe dem uten å drepe dem, og jeg har tilegnet meg den funksjonen som gjør at siktet blir grønt når jeg peker på steder der skuddet ikke vil drepe. Problemet er bare at når de løper, og du sikter (i slow-motion) forandrer fargen seg hele tiden. Det er nærmest umulig, selv med dette hjelpemidlet, å treffe på en ikke-dødelig plass.

Det går tilsynelatende heller ikke an å banke dem i svime, noe som er virkelig merkelig. En politimann som slår en fyr i bakken bør jo kunne sette håndjern på vedkommende. Det kan du ikke her. Kang står bare og venter på til skurken skal reise seg igjen, slik at han kan slå ham helseløs og til sist - død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...