BoRsE Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har noen lært seg 360 graders skyting fra bil??? Eller og kjøre på 2 hjul? HVORDAN lærer man et grapling grep som disabler enemyen fra gunner eller kniv etc. og brekker fingerene og så tar over våpene selv? Har sett noen gjøre det... ER FETT! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Smelx. grunnen til at det er så ekkelt i starten er at du har ikke oppgradert deg. Og kjøre bil blir drit fett etter hvert når du har lært litt kule ting og vunnet noen fete biler i street races. Har du prøvd og precision aime (sikte skyte) fra bil? DET ER KONGE! prøv og treff potta eller bensin tanken! Bilen blower opp og tar salto og sheit! det er så FETT! SPILL SPILL SPILL! HAR FÅTT HEKTA! FETESTE PS2 SPILLE JEG HAR HATT SIDEN MGS2! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Spilte det i en times tid i går, og skytesystemet var helt på trynet. Det, og det at jeg ikke fikk til å arrestere noen skurker, gjorde at jeg heller begynte på D&D Heroes (som var knakende bra, ikke hadde teit skytesystem). Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 HaHa! lol! du må jo lære deg det! Er master NÅ! lol Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 MEn en er fremdeles konstant plaget av; --- L O A D I N G - -- - Noe som omtrent ikke skjer i det heletatt i GTA irriterendes! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er ganske fett ja, men jeg syns det mangler noe jeg ikke helt klarer å beskrive! Ellers har jeg ikke fått testa det sååå mye... Men jeg må restarte xbox'n 5-10 ganger før det "godkjenner" cd'n ! Dette er svært irriterende ( ) og jeg skal tilbake med det på mandag! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Du LEIER det?? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nope. Kjøpt igår på Lefdal (399,- ) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vel.. likevel.. True Crime er INGENTING i forhold til GTA 3 og Vice, spør du meg... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vel.. likevel.. True Crime er INGENTING i forhold til GTA 3 og Vice, spør du meg... Men, så skal ikke de to spillene sammelignes heller da! (noe som mange mener) Syns også at de to spillene du fortrekker er bedre ja! Lenke til kommentar
smelx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Smelx. grunnen til at det er så ekkelt i starten er at du har ikke oppgradert deg. Og kjøre bil blir drit fett etter hvert når du har lært litt kule ting og vunnet noen fete biler i street races. Har du prøvd og precision aime (sikte skyte) fra bil? DET ER KONGE! prøv og treff potta eller bensin tanken! Bilen blower opp og tar salto og sheit! det er så FETT! SPILL SPILL SPILL! HAR FÅTT HEKTA! FETESTE PS2 SPILLE JEG HAR HATT SIDEN MGS2! Jessda, har testet det mer og har oppgradert meg... Og er det er ikke så dårlig som jeg først syntes, men kan ikke si jeg syntes det er et kjempe spill... Og enig at det er ganske fett å skyte slow-mo fra bil. Har fått fetere biler også forresten... Nei det er kult at det er så mye variasjon i spillet, men føler liksom at det har gått på bekostning av "finjusteringer"... :-) Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Imponert over hvordan biler oppfører seg hvis du stiller deg inne i et smug, eller ved en husvegg og begynner å spinne.. type x+a (på xbox) .. Bila går helt amok, begynner å klatre opp veggene, hopper sidelengs bortover veien, står og hopper opp og ned på fronten eller bakenden før den skyter fart og lander opp ned.. Fikk airtime 15 sekunder eller noe sånn på et sånt triks Og hvis du spinner på samme måte når du ligger på taket, og bila begynner å hoppe bortover.. realistisk.. Og bra med clipping-bugs.. Drev og fulgte etter noen under motorveien, gikk langs en vegg, datt gjennom veggen, og plutselig var jeg midt oppå motorveien uten noen måte å komme meg ned igjen, uten å ta en bil og kjøre til første offramp. bortsett fra det, og at bilkjøringa er så daff og kjedelig, og at siktesystemet er plagsomt.. joda, gjennomført spill, det virker bare halvferdig.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 :ide: PS2 er det ikke sånn bugs vet du. DU har oppgulpet til microsoft du :ide: , også kalt XBOX :ide: :!: trist Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 :ide: PS2 er det ikke sånn bugs vet du. DU har oppgulpet til microsoft du :ide: , også kalt XBOX :ide: :!: trist Syns grafikken virker bedre på xbox enn ps2. Mindre loading iallefall. Ser at True Crime er å få på alle tre konsoller, men tror jeg går for xbox-versjonen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Syns grafikken virker bedre på xbox enn ps2. Mindre loading iallefall. Grafikken er vel stort sett bedre på X-box i alle spill som fåes til X-box/ps2. Nei, vent.. stryk "vel". Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 nå er ikke grafikk alt, det er gameplay, konklusjon: XBOX SUGER HARDT! PS2 er best! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 konklusjon: XBOX SUGER HARDT!PS2 er best! Jada, jada. Bare fortsett å tenk sånn, du. Kanskje du klarer å overbevise deg selv om at PS2'en var et godt kjøp allikevel. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) når kommer True Crime: Streets Of L.A. på pc ? eller kommer det i det hele tatt ? Endret 12. november 2003 av insider Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 konklusjon: XBOX SUGER HARDT!PS2 er best! Jada, jada. Bare fortsett å tenk sånn, du. Kanskje du klarer å overbevise deg selv om at PS2'en var et godt kjøp allikevel. haha lol ja det var det Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 nå er ikke grafikk alt, det er gameplay, konklusjon: XBOX SUGER HARDT! PS2 er best! Det var en ganske elendig konklusjon. Ingen av konsollene suger, de er tvert imot gode alle sammen, både ps2, gamecube og xbox. Faktumet er at xbox og gamecube er mer moderne enn ps2, og er derfor bedre teknisk sett. Likevel foretrekker mange ps2 fordi den er god på andre måter. Det er blant annet flest folk som har ps2 (greit hvis man skal byttelåne spill), best utvalg av spill og endel foretrekker ps2-håndkontrollen. Personlig bor jeg i et hus der alle tre konsoller er representert (eier to av dem selv), og vet utmerket godt hva jeg snakker om når jeg sier at grafikken oftest er bedre på cuben og xbox. Se bare på relanseringen av gta til xbox og hvor mange positive kommentarer den har fått på den forbedrede grafikken. Hvorfor er det så dårlig gameplay på xbox-spill egentlig, Borse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå