BoRsE Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det noen som har tenkt til å skaffe seg dette spillet til PS2? Ser jo drit bra ut! gleder meg! Har ventet siden slutten av sommern Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg skal garantert ha dette spillet til ps2,ser kjæmpe kult ut.Har gledet meg kjempe lenge til det spillet. EDIT:Hvor har du hørt/lest at det kommer på fredag? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skal ha det til xbox tenker jeg ja! At det kommer fredag er stemmer ja. Sjekk den offesielle hjemmesiden ! Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skal ha det til xbox tenker jeg ja! At det kommer fredag er stemmer ja. Sjekk den offesielle hjemmesiden ! Eller Gamer.no: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14652 Alle produktsier nås via den nye søkemotoren. Der er det meste av interessant info samlet. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 ja bra noen skal kjøpe det skal stikke ned på spiderman etter skole tid og skaffe meg en kopi GLEDER MEG !SICK! Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Pris 579 på spiderman. vet noen noe billigere sted i oslo? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Spaceworld 549,- Ellers skal jeg "grabbe" det på akersmic hvor jeg 1. enten får studentrabatt (15%) 2. Eller får en kammerat med aftenposten fordelskort, kjøpe det for meg! (20 % ) Offtopic: BoRsE, kjenner du Audun fra Foss? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har spilt demoen, det er #¤%#¤ bra! Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kommer det til pc ? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Testet det idag og må si jeg er litt skuffet.... Nå har jeg bare testet det i 10-20 minutter, men ble ikke overbevist... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har òg dette spillet...på xbox.. Det er noe av det kjedeligste jeg har vært borti. Det er INGENTING i motsetning til GTA 3 og Vice. For det første er det dårlig gameplay, dårlig grafikk til tider..kanskje ikke på folkene, men på byen.. og ting rundt.. Og så er en plaget av "LOADING" annenhvert minutt! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er først når sånne spill kommer på PCen at de blir spillbare. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er først når sånne spill kommer på PCen at de blir spillbare. Det syntes jeg er helt feil.. GTA og GTA:VC er helt geniale på både PS2 og XBOX.. Samt PC... PC'n gjør ikke gameplayet bedre, som jeg ihvertfall syntes er det største feilen med dette spillet. Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Enig at spillet er en STOR skufflelse. Trodde det skulle være mye bedre. Blir altfor kjedelig!! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Enig at spillet er en STOR skufflelse. Trodde det skulle være mye bedre. Blir altfor kjedelig!! Ja, slik går det når man kjøper møkka-spill. Dere skulle heller ha kjøpt Viewtiful Joe.... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Til alle dere som syns spillet er en såååå stor skuffelse, kan dere begrunne dette? Personlig syns jeg det virker drit fett, og er villig til å betale 399,- hos lefdal! Lenke til kommentar
smelx Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det jeg ikke liker er at kontrollene er skikkelig jalla... Det er og det virker som om de liksom har prøvd å få for mye inn i spillet.... Når du kjører bil f.eks får du ikke den fete følelsen du får når du setter deg i en fet bil i GTA og har det gøy med å bare cruise rundt... Når du skal skyte er siktesystemet litt teit, men går ann. Det er også sinnsykt vanskelig å ha en skuddveksling, og det blir liksom aldri noe "spennende" ut av de... Slåss delen av spillet er også ganske teit. Det er fett når du slåss så¨ødelegger du masse ting rundt på stedene som du slåss (bord, bardisker, stoler osv.), men det blir for til å bare trykke som en gal på knappene for å få det unnagjort. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 JEG SYNES DET ROCKER ASS! De første missionsene er kjedelige. men prøv og klar alle mission og oppgrader dere og komm opp over den andre sub mission linja! DET ER SÅ KONGE! Stryder, ja jeg kjenner Auduun, han går i klassen min. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Gaming Age 95% IGN.com 90% Games domain 90% Team Xbox 90% Planet Gamecube 85% Gamespot 7,2/10 Det er kanskje ikke bedre enn GTA-spillene, men jeg syns det blir urettferdig å sammenligne det med GTA. Spillverdenen i True Crime er jo ca 10 ganger større enn i GTA 3 og Vice City tilsammen og den er dessuten uhyre lik Los Angeles i virkeligheten. Alle gater, veier, motorveier osv. er med i spillet. Har selv vært i La og kjente meg faktisk igjen, og jeg har også hørt om folk som bor i LA som finner huset sitt i spillet! Kontrollene er nok litt vanskelige å venne seg til, men for de som liker litt mer avanserte kontroller enn skyt, spark og hopp kan det jo være verdt å sette av litt tid til å komme inn i dette. Jeg mener: Dette spillet kom tross alt på Fredag. Kanskje smart å bruke noen dager på å sette seg litt skikkelig inn i det før man slakter i vei. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Helt enig Jonas! Spill spillet mer dere som ikke liker det! Det er når dere kommer langt det blir fett. Personlig synes jeg det er bedre enn GTA spillene helt klart. Har fått 45 calibre med scope og flashlight og laser sight og masse annet fete oppgrades som gjør at spille blir helt konge. Hva jeg digger mest: Presision aim fra bil mot bil, skyte folk som sitter i bilen med hodet opp av vindustaket! KONGE! oG spess også når du står på gata og presision aimer mot fiende biler som skal komme og ta deg! Den zoom + slomo effecten er helt RÅ!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå