Gå til innhold

True Crime: Streets Of L.A. - KOMMER NÅ TIL FREDAG

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har òg dette spillet...på xbox..

Det er noe av det kjedeligste jeg har vært borti. Det er INGENTING i motsetning til GTA 3 og Vice.

For det første er det dårlig gameplay, dårlig grafikk til tider..kanskje ikke på folkene, men på byen.. og ting rundt..

Og så er en plaget av "LOADING" annenhvert minutt!

Lenke til kommentar
Det er først når sånne spill kommer på PCen at de blir spillbare.

Det syntes jeg er helt feil.. GTA og GTA:VC er helt geniale på både PS2 og XBOX.. Samt PC...

PC'n gjør ikke gameplayet bedre, som jeg ihvertfall syntes er det største

feilen med dette spillet.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker er at kontrollene er skikkelig jalla... Det er og det virker som om de liksom har prøvd å få for mye inn i spillet.... Når du kjører bil f.eks får du ikke den fete følelsen du får når du setter deg i en fet bil i GTA og har det gøy med å bare cruise rundt... Når du skal skyte er siktesystemet litt teit, men går ann. Det er også sinnsykt vanskelig å ha en skuddveksling, og det blir liksom aldri noe "spennende" ut av de... Slåss delen av spillet er også ganske teit. Det er fett når du slåss så¨ødelegger du masse ting rundt på stedene som du slåss (bord, bardisker, stoler osv.), men det blir for til å bare trykke som en gal på knappene for å få det unnagjort.

Lenke til kommentar

JEG SYNES DET ROCKER ASS! De første missionsene er kjedelige. men prøv og klar alle mission og oppgrader dere og komm opp over den andre sub mission linja! DET ER SÅ KONGE!

Stryder, ja jeg kjenner Auduun, han går i klassen min.

Lenke til kommentar

Gaming Age 95%

IGN.com 90%

Games domain 90%

Team Xbox 90%

Planet Gamecube 85%

Gamespot 7,2/10

Det er kanskje ikke bedre enn GTA-spillene, men jeg syns det blir urettferdig å sammenligne det med GTA. Spillverdenen i True Crime er jo ca 10 ganger større enn i GTA 3 og Vice City tilsammen og den er dessuten uhyre lik Los Angeles i virkeligheten. Alle gater, veier, motorveier osv. er med i spillet. Har selv vært i La og kjente meg faktisk igjen, og jeg har også hørt om folk som bor i LA som finner huset sitt i spillet! Kontrollene er nok litt vanskelige å venne seg til, men for de som liker litt mer avanserte kontroller enn skyt, spark og hopp kan det jo være verdt å sette av litt tid til å komme inn i dette.

Jeg mener: Dette spillet kom tross alt på Fredag. Kanskje smart å bruke noen dager på å sette seg litt skikkelig inn i det før man slakter i vei.

Lenke til kommentar

Helt enig Jonas! Spill spillet mer dere som ikke liker det!

Det er når dere kommer langt det blir fett.

Personlig synes jeg det er bedre enn GTA spillene helt klart.

Har fått 45 calibre med scope og flashlight og laser sight og masse annet fete oppgrades som gjør at spille blir helt konge.

Hva jeg digger mest:

Presision aim fra bil mot bil, skyte folk som sitter i bilen med hodet opp av vindustaket! KONGE! oG spess også når du står på gata og presision aimer mot fiende biler som skal komme og ta deg! Den zoom + slomo effecten er helt RÅ!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...