Gabri3L Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg fant et kjempetilbud på Origin jeg tenkte å dele. Så jeg søkte etter Origin tilbudstråden her på forumet. Men det ser det ikke ut som det fins enda. Så da er det kanskje like greit å opprette en slik tråd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Titanfall, 179000,- Kjempetilbud. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Jeg sa ikke det var billig. Jeg sa det var et "kjempetilbud". Regner med det følger en ekte Titan med. On a serious note: Season pass - Kr 0,- (Kan "kjøpes" selv om du ikke har spillet) Endret 12. mars 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Hadde vært episk om det var en ekte titan! Endret 12. mars 2015 av Retardicus Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Pokker at jeg ikke slo til når jeg hadde sjansen! Men uansett; med fikset pris nå til 179 Kr og gratis Season pass. Da må det vel kunne kalles et godt tilbud? Gratis Season pass er i forbindelse med spillets 1 års jubileum så ikke godt å si hvor lenge kampanjen varer. Ellers er det som vanlig en del spill på tilbud, jeg synes kanskje Mass Effect til 18,75Kr skiller seg ut som et godt et. Normalpris på 75Kr, mens Steam faktisk tar 140Kr for det. Og så må vi ikke glemme den gamle perlen Syndicate som Origin faktisk også gir bort i sin "Origin spanderer" kampanje. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Spiller folk titanfall enda da ? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Spiller folk titanfall enda da ? Jeg regner med gratis seasonpass er en del av et forsøk på å få folk igang igjen. Nå selger Gamesrocket hovedspillet for 13EUR, så da blir det ca. 110Kr for full pakke. Jeg har ikke kjøpt et fullpris spill siden Civ5. Mener du det er for sent å satse på Titanfall? Endret 12. mars 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
1969 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Spiller folk titanfall enda da ? Jeg regner med gratis seasonpass er en del av et forsøk på å få folk igang igjen. Nå selger Gamesrocket hovedspillet for 13EUR, så da blir det ca. 110Kr for full pakke. Jeg har ikke kjøpt et fullpris spill siden Civ5. Mener du det er for sent å satse på Titanfall? Aner ikke. Spilte aldri titanfall. Har bare fått et generelt inntrykk av at det er helt stilt rundt det på de ulike gaming sidene og forumene jeg er innom. Men 110 kr er ingen upris. Det er 10 kroner mer enn en Gin og tonic på den lokale puben. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Sikkert irrelevant, men jeg har sett titanfall til 79kr for en stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå