Gå til innhold

Eurobonus sølv

stinetts

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et eurobonus sølvkort som jeg fikk ifjor. Jeg lurer på hvor lenge jeg vil beholde denne statusen?

Det står at min kvalifiseringsperiode er fra 1okt-30sep. Det står nå at jeg mangler 40 flyvninger for å oppnå gullkort, men det står ikke noe om hvor mye jeg mangler for å opprettholde mitt sølvkort. Er det noen som kunne hjulpet meg med å finne ut av dette???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha 20.000 poeng eller 10 enkeltreiser før 30. september for å beholde sølvstatus.

Hvis du ikke klarer dette mener jeg å huske at du har sølvstatus i tre måneder til etter utløpsdato. Gyldighet står på bonuskortet ditt.

Bonusfeber har en fin oversikt over Eurobonus men kan ikke se at det står noe om varighet der.

Lenke til kommentar

Det er heller ikke alle poeng som kvalifiserer for å oppretholde/heve status. Kun flyreiser gir "basic points" (teller fra etter reisen er gjennomført, ikke bestilt), men også hotellovernatting gir "special points" som du kan kjøpe reiser/overnatting med. Bestiller du f.eks DinersClub-kort med innebygget eurobonuskort, får du f.eks 3000 "special points"

Lenke til kommentar

To amerika turer kom ikke med på eurobonus, sånn at jeg misset poeng som kunne gitt meg flyvning. Selv om jeg hadde brukt kortet, og de brydde seg ikke om å rette det eller noe.
Etter det kuttet jeg ut SAS så og si helt og driter i hele eurobonus dritten. Kjeltringer.

Lenke til kommentar

Sa du fra da? De har knallbra skjema på nett som lar deg etterregistrere.

Ja det er noen år siden. Ble ikke obs på det før det var for sent, tror det hadde kort tidsfrist.

Men samme kan det være. Hater sånne kort og bonusplynder som du må følge med på og plyndre med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sa du fra da? De har knallbra skjema på nett som lar deg etterregistrere.

Ja det er noen år siden. Ble ikke obs på det før det var for sent, tror det hadde kort tidsfrist.

Men samme kan det være. Hater sånne kort og bonusplynder som du må følge med på og plyndre med.

6 måneder er veldig kort tidsfrist ja....

Endret av Zash
  • Liker 2
Lenke til kommentar

6 måneder er veldig kort tidsfrist ja....

Er ikke sikker om du sa deg enig, eller om det var ironisk ment? :hm:

Men poenget er: At når du har drevet å samle sånne poeng, og alltid sett at de er på plass, så stoler du på at det skjer de neste gangene, og går ikke inn og sjekker før du skal se om du har nok til en flyreise senere. Da kan 6 mndr gå fort. Hvorfor skal det bare være 6 mndr? Har det skjedd en feil, burde vel den rettes uansett så lenge du kan dokumentere det, og så lenge de eventuelle poengene ville vært gyldige?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...